Gå til innhold

Tekst på julekort


Gjest Luksusproblem

Anbefalte innlegg

Gjest Luksusproblem

De burde egentlig lage et eget juleforum her... Er det noen som har noen forslag til standardfraser på julekortene. God jul, riktig god jul, julehilsen fra, godt nyttår. Det er noen jeg ikke ønsker å være personlig til, men som allikevel må få en hilsen. Finns det noe vers av julesang el som passer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En riktig god jul og alt godt for det nye året ønskes dere fra

Flyfly, Guttungen og Datra.

- tror jeg det var jeg skreiv i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luksusproblem

God Jul og Godt Nytt år?

Har skrevet det :) Og da var det liksom ikke mer å si, og halve kortet er tomt. Har et par til i samme kategori, og vil liksom bare fylle ut med noe. Fant noen fine dikt om jul på det juleforumet Lillemus linket til (det fantes altså :) ), men de handler om vennskap og famile og sånt, det er det jeg må unngå. Får kanskje skrive med ekstra store bokstaver på de andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har skrevet det :) Og da var det liksom ikke mer å si, og halve kortet er tomt. Har et par til i samme kategori, og vil liksom bare fylle ut med noe. Fant noen fine dikt om jul på det juleforumet Lillemus linket til (det fantes altså :) ), men de handler om vennskap og famile og sånt, det er det jeg må unngå. Får kanskje skrive med ekstra store bokstaver på de andre...

Har ikke skrevet julekort på over 5 år.De siste jeg skrev var meg stor skrift.Og ca 5 -10 kort.

Orket ikke mer av det stresset så jeg ringte til onkel og tante i stedenfor og sendet sms til de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hva med: 

 

Med ønske om en riktig god jul og et nytt år fylt med gledelige overraskelser.

Sender de beste jule- og nyttårsønsker!

Sender deg en god klem med ønske om en god jul og et godt nytt år.

Vi ønsker dere en fredfull julehøytid og et rikt og velsignet nytt år.

Vi ønsker dere alle en riktig god jul og et godt nytt år.

Ønsker deg en fin jul jul og et minnerikt nytt år!

 

Ellers mange forslag å finne her: http://spesielleanledninger.myiglo.com/?p=58



Anonymous poster hash: db39a...09d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med: 

Med ønske om en riktig god jul og et nytt år fylt med gledelige overraskelser.

Sender de beste jule- og nyttårsønsker!

Sender deg en god klem med ønske om en god jul og et godt nytt år.

Vi ønsker dere en fredfull julehøytid og et rikt og velsignet nytt år.

Vi ønsker dere alle en riktig god jul og et godt nytt år.

Ønsker deg en fin jul jul og et minnerikt nytt år!

Ellers mange forslag å finne her: http://spesielleanledninger.myiglo.com/?p=58

Med så mange innlegg på åpent - hvordan greier du å FINNE disse gamle trådene gang på gang?? Jeg kan skjønne det på foraene med få innlegg, men på psykiatri og åpent blir jeg nesten (med trykk på nesten) litt imponert over at noen gidder å bruke tid på å skrolle seg fram og hente fra en eldgammel juletråd - og det i midten av august! Eller er det bare linken du er ute etter å spre kanskje? ;)

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller er det bare linken du er ute etter å spre kanskje? ;)

Det er nok linken, den går igjen i alle svarene. 

 

Så lenge det nesten er vanskeligere å få kjøpt et kort uten tekst enn med omtrent de samme frasene som den siden tilbyr, er det nok ikke noe klikkantall å bli rik av der foreløpig... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...