Gå til innhold

Kan du slette alle mine innlegg??

Anbefalte innlegg

Gjest kandutadettefort?

Hei webmaster!

Kan du få slettet alle innlegg som har blitt skrevet inn fra min maskin på dette forumet?

Problemet er at det har blitt lagt inn innlegg her av flere forskjellige personer fra min maskin,altså ikke bare meg.Og nå er jeg i en så truet situasjon,fordi noen meget datakyndige mennesker saumfarer hele nettet av innlegg som kan ha blitt skrevet av meg.De bruker det som hetsing i en omfattende krangel...og jeg vil nødig at "alle" skal få hvite hvilke spørsmål jeg har stilt legene her inne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/38669-kan-du-slette-alle-mine-innlegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såvidt jeg forstår på DOL så lagrer de ikke IP-adressene som rutine ifm. innlegg fra brukere som ikke er under spesiell oppsikt lenger.

Vil anbefale deg å skrive en mail til [email protected] og oppgi hvilket brukernavn og passord det er snakk om, så har du kanskje et håp om at det blir ordnet.

Gjest webmaster

Send meg en mail med nøyaktig adresse til de innleggene det gjelder, så kan jeg få sett på det. Vi har ikke teknisk mulighet til å søke opp innlegg basert på brukernavn. Det er bare mulighet til å søke opp innlegg dersom du har skrevet dem alle med fast nick.

Gjest (Anonymous)

Send meg en mail med nøyaktig adresse til de innleggene det gjelder, så kan jeg få sett på det. Vi har ikke teknisk mulighet til å søke opp innlegg basert på brukernavn. Det er bare mulighet til å søke opp innlegg dersom du har skrevet dem alle med fast nick.

Fy søren å urettferdig du er!

Da jeg ba det gjøre det samme, fikk jeg svar tilbake at det var ikke mulig. Du anbefalte at jeg heller holdt meg unna DOL over lengere tid!

:-(

Du vet nok hvem som skriver her!

Gjest webmaster

Fy søren å urettferdig du er!

Da jeg ba det gjøre det samme, fikk jeg svar tilbake at det var ikke mulig. Du anbefalte at jeg heller holdt meg unna DOL over lengere tid!

:-(

Du vet nok hvem som skriver her!

Forskjellen er at du ba om å få slettet langt over 2000 innlegg. Det er ikke mulig da hvert enkelt innlegg må slettes for seg. Man har ingen automatisk rett til å få slettet sine innlegg (det er en av grunnene til at vi har forhåndsvisning, slik at man har en sjanse til å ombestemme seg).

Her kan det for alt jeg vet foreløpig være snakk om adskillig færre innlegg og derfor svarte jeg at jeg skulle se på saken. Jeg kan ikke dermed love at jeg kan få gjort noe med det. Slike henvendelser må vi vurdere enkeltvis.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...