Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hulderen

Det skjer jo bare av og til, slettes ikke hver gang. Tror det har skjedd bare 3-4 ganger hos meg i løpet av over en uke og jeg er inne her flere ganger om dagen. *host*

Her kommer den mye hyppigere, og jeg har ikke funnet noen måte å komme rundt den. Når den reklamen kommer blir jeg helt låst, må fjerne websiden og hente den opp igjen og må da logge meg på på nytt, så det er vanvittig irriterende og fører til at jeg pr il andre sider enn dol.

Annonse

Her kommer den mye hyppigere, og jeg har ikke funnet noen måte å komme rundt den. Når den reklamen kommer blir jeg helt låst, må fjerne websiden og hente den opp igjen og må da logge meg på på nytt, så det er vanvittig irriterende og fører til at jeg pr il andre sider enn dol.

Den forsvinner stort sett når jeg laster inn siden på nytt hos meg, noen ganger har jeg vært nødt til å gjøre det to ganger, men da er reklamen borte.

jeg har Chrome og ad-block og ser ikke en eneste reklame.

deilig.

Gjest Hulderen

Den forsvinner stort sett når jeg laster inn siden på nytt hos meg, noen ganger har jeg vært nødt til å gjøre det to ganger, men da er reklamen borte.

Hos meg nytter det ikke å laste siden på nytt, reklamen blir værende. Jeg har prøvd det noen ganger.

Annonse

Gjest Hulderen

Det skjer jo bare av og til, slettes ikke hver gang. Tror det har skjedd bare 3-4 ganger hos meg i løpet av over en uke og jeg er inne her flere ganger om dagen. *host*

Jeg har fått opp reklamen 4 ganger bare i løpet av siste timen :-(

Så nå takker jeg for meg og forlater dol for i dag.

Hvor mange ganger må du trykke refresh? Jeg har prøvd det 5 ganger etter hverandre uten at den forsvant. Da ga jeg opp.

Vet ikke helt. Det er vanskelig å telle. Jeg får fingeren til å holde på som om den har et anfall med spastiske rykninger, og så vinner jeg til slutt.

Jeg har fått opp reklamen 4 ganger bare i løpet av siste timen :-(

Så nå takker jeg for meg og forlater dol for i dag.

Nå i dag kom den opp gjentatte ganger her hos meg også, men den ga seg til slutt. Det kan da umulig være så vanskelig å få den bort for de programeringsansvarlige (?) hos dol?!

Jeg kommer på DOL sine sider, reklamen dukker opp- og jeg kan ikke trykke 100 nyeste- og goodbye. Jeg går ut igjen.

Dette har skjedd mange, mange ganger. Reklamen er der nå også, og jeg kan ikke lese på DOL slik jeg vil.

Ergo forlater jeg IGJEN.

Nå i dag kom den opp gjentatte ganger her hos meg også, men den ga seg til slutt. Det kan da umulig være så vanskelig å få den bort for de programeringsansvarlige (?) hos dol?!

De får vel godt betalt for en reklame du faktisk må klikke på for å få lese.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...