Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest annlovinda

Det skjer jo bare av og til, slettes ikke hver gang. Tror det har skjedd bare 3-4 ganger hos meg i løpet av over en uke og jeg er inne her flere ganger om dagen. *host*

Hos meg dukker den opp ofte når jeg logger meg på, og jeg kommer ikke til for å få byttet forum engang, får bare sett trådene på ligger her på webmaster. Så da er det bare logge ut, og gjøre noe mer fornuftig.

Fortsetter under...

Det skjer jo bare av og til, slettes ikke hver gang. Tror det har skjedd bare 3-4 ganger hos meg i løpet av over en uke og jeg er inne her flere ganger om dagen. *host*

Akkurat nå er det i hvert fall helt håpløst......

Og en midlertidig løsning er selvfølgelig å fjerne reklamen til de har løst det grunnleggende problemet. Men det er tydligvis ikke et valg de ønsker å ta, for annonsørene prioriteres høyere enn brukerne/kundene....

Gjest annlovinda

I dag er det helt forferdelig hos meg, den kommer opp h e l e tiden. Jeg refresher og trykker meg i hjel men den går ikke bort som i går.

Her også har den vært helt håpløs i dag, men nå er den plutselig borte. Måtte det vare!!

Akkurat nå er det i hvert fall helt håpløst......

Og en midlertidig løsning er selvfølgelig å fjerne reklamen til de har løst det grunnleggende problemet. Men det er tydligvis ikke et valg de ønsker å ta, for annonsørene prioriteres høyere enn brukerne/kundene....

''Men det er tydligvis ikke et valg de ønsker å ta, for annonsørene prioriteres høyere enn brukerne/kundene....

''

Samme tenkte jeg. De har vel en avtale med annonsøren de ikke ønsker å bryte.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...