Gondor Skrevet 18. desember 2012 Skrevet 18. desember 2012 På mandag var jeg i Sverige og shoppet julemat så nå har vi for hele juletiden. Jeg fikk også kjøpt julegaver til de to nevøene mine som er under 18 år (der setter vi streken) I morgen skal jeg kjøpe persanger til foreldre svigers osv. Og på torsdag kommer dagen for egne barn. Stress? Ikke i det hele tatt. Sønnene mine skal hjelpe meg å vaske leiligheten. Jeg gleder meg til jul og er bare glad. 0 Siter
Gondor Skrevet 18. desember 2012 Forfatter Skrevet 18. desember 2012 Uff. Er ikke dette et ekkelt skryteinnlegg? 0 Siter
Kalevaala Skrevet 18. desember 2012 Skrevet 18. desember 2012 Uff. Er ikke dette et ekkelt skryteinnlegg? Det var bare hyggelig å lese. Jeg synes du skal unne deg litt skryt jeg :-) 0 Siter
Gjest sangsol Skrevet 19. desember 2012 Skrevet 19. desember 2012 Så positivt innlegg! Glad det er slikt før jul. Jeg har det også slikt. Elsker tiden- og ser ingen stress i dette. Koser meg stort. :-) Leiligheten blir vasket- men jeg står ikke på hodet for å få det "perfekt". Dvs blåser i vegger, skap, skuffer etc. Det får holde å tørke over gulvene 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.