AnonymBruker Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars Ikke jeg. Er svært overvektig. Anonymkode: 7dc92...dd8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars Nei, definitivt ikke. Liten og en del kilo for mye. Har ønsket partner og ikke funnet. Anonymkode: 76b32...9ca 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, definitivt ikke. Liten og en del kilo for mye. Har ønsket partner og ikke funnet. Anonymkode: 76b32...9ca Håper den rette dukker opp snart! Anonymkode: 7dc92...dd8 1 Siter
Fru2020 Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars Ja jeg føler meg fin. Føler meg også stygg. Det går litt omenannen. Jeg får masse skryt for klær og samboer bygger meg opp med stadige komplimenter. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars Fru2020 skrev (3 minutter siden): Ja jeg føler meg fin. Føler meg også stygg. Det går litt omenannen. Jeg får masse skryt for klær og samboer bygger meg opp med stadige komplimenter. Har du mange fine klær? Nydelig å høre at du føler deg fin. Anonymkode: 7dc92...dd8 0 Siter
emilie321 Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars Nei, føler meg overhode ikke fin, men jeg kan føle meg vel innimellom. Tiltross for mange ekstra kilo 1 Siter
Fru2020 Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du mange fine klær? Nydelig å høre at du føler deg fin. Anonymkode: 7dc92...dd8 Ja, jeg har mange fine klær. Ikke veldig dyre klær, men liksom en klasse opp fra de billigste. Kjøper hovedsaklig norsk og dansk design. Men for å være ærlig har jeg et par plagg fra temu også🙈 Jeg hadde følt meg enda finere om jeg sminket meg litt, men det gjør jeg ikke. Har også bestemt meg for å bare omfavne det grå håret som vokser frem. 0 Siter
emilie321 Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars Fru2020 skrev (6 timer siden): Ja, jeg har mange fine klær. Ikke veldig dyre klær, men liksom en klasse opp fra de billigste. Kjøper hovedsaklig norsk og dansk design. Men for å være ærlig har jeg et par plagg fra temu også🙈 Jeg hadde følt meg enda finere om jeg sminket meg litt, men det gjør jeg ikke. Har også bestemt meg for å bare omfavne det grå håret som vokser frem. Jeg sminker meg heller ikke og styra med å farge håret en god stund, men så orket jeg ikke det mer. Lot håret bare være som det var og det føltes faktisk helt greit. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars Ikke noe spesielt, jeg er vel sånn midt på treet vil jeg tro og det lever jeg godt med. Sminke har jeg aldri brukt og jeg har heller ikke orket å farge håret og svinser nå rundt med min stadig gråere hestehale. Og tenker at det peneste man kan ha på seg er et smil! 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hva betyr "fin"? Anonymkode: 5b8b0...8ad Tiltrekkende/vakker/søt Anonymkode: 7dc92...dd8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.