Gå til innhold

På den lyse siden

Anbefalte innlegg

Jeg er SÅ innmari god på å sitte med kaffe og laptop og bare nikose meg, kaste bort tid og sose sånn på morra/formiddagskvisten. :0) (Hører du prust? Slapp AV!)

I dag koser jeg meg ekstra mye for jeg var på behandling i går, og kjenner i alle cellene i hele meg at det går riktig vei!

Jeg skal noen små ting etterhvert her *super kaffe*, og på kino i kveld. (Jei jei jei! ) Men akkurat nå skal jeg bare sitte her og kjenne at jeg blir bedre og bedre. Det er så GODT!! :0D Får lyst å sende dere alle sammen til reparatøren min jeg. *S*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386803-p%C3%A5-den-lyse-siden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig!

her soser vi også på formiddagen. Jentungen ser HarryPotter for ørtende gang, mens jeg sitter med laptop og kaffe. Skal kjøre guttungen ned på skolen så han får tatt en muntligprøve (han har hatt litt tilbakefall siste ukene og ikke fått tatt alle prøvene)

Kanskje vi gidder å rydde stuebordet så det kommer duk på før jul.

man lærer ihvertfall at alt ikke nødvendigvis må være perfekt og prikkfritt til jul etter en tid med mye sykdom.

Så deilig!

her soser vi også på formiddagen. Jentungen ser HarryPotter for ørtende gang, mens jeg sitter med laptop og kaffe. Skal kjøre guttungen ned på skolen så han får tatt en muntligprøve (han har hatt litt tilbakefall siste ukene og ikke fått tatt alle prøvene)

Kanskje vi gidder å rydde stuebordet så det kommer duk på før jul.

man lærer ihvertfall at alt ikke nødvendigvis må være perfekt og prikkfritt til jul etter en tid med mye sykdom.

''man lærer ihvertfall at alt ikke nødvendigvis må være perfekt og prikkfritt til jul etter en tid med mye sykdom.''

Åja. Det gjør man. Det meste mister sin viktighet i forhold til helsen. En bitteliten bonus-lærdom midt oppi all dritten... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...