Gå til innhold

Windows 8

Anbefalte innlegg

Gjest luftslott

Min kjære oppgraderte fra Windows7 til 8 uten noen problemer. Jeg hadde selv Vista og sjekka derfor ekstra nøye med oppgraderingsassistenten til Windows at alt det viktige ville bli med over, fikk melding der om at jeg ville måtte oppgradere flashplayer og java samt reinstallere Norton, det var jo greit nok. Teit som jeg er oppgraderte jeg til 8 jeg også, og nå er det så mye som er borte... Hele office-pakka mi er borte og produktnøklene er ikke å finne på brukerkontoen hos Microsoft, for der fins bare det som er kjøpt etter juni 2011. Ringte kundeservice slik de sier man skal, der satt jeg som nr 1 i køen i 45 min til jeg bare ikke gadd mer. Nedlastninger er umulige å kjøre, enten jeg dobbelklikker på nedlastningen, høyreklikker og velger åpne, eller velger kjør som admin, så skjer det bare ikke noe. Jeg holder på å hive hele pc'en ut vinduet snart... Noen som har peiling på pokkers Windows 8 som kan fortelle meg hva idiothjernen min ikke får med seg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386843-windows-8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MrNobody

Oppgraderte du via nett til Win 8 Pro ?

Jeg var tenkt å gjøre det med ene maskinen min her, men så leste jeg at da kom jeg til å "miste" flere programmer.

Det tok en stund før jeg fant denne infoen faktisk.

Så hva du skal/kan/bør gjøre nå, er jeg faktisk usikker på.

Jeg vil ikke innstallere dette på maskinen min, siden jeg ikke ønsker å ta alt forfra igjen.

Jeg har lest om mange som har "nedgradert" til Win 7 igjen, men tror ikke programmene dukker opp igjen av den grunn.

Jeg har en desktop som jeg kjøpte en SSD til, og der la jeg inn Win 8. Synes OS'et er greit jeg, og synes det har fått unødig mye pepper.

Rask maskin, og et velfungerende OS.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386843-windows-8/#findComment-3425509
Del på andre sider

Oppgraderte du via nett til Win 8 Pro ?

Jeg var tenkt å gjøre det med ene maskinen min her, men så leste jeg at da kom jeg til å "miste" flere programmer.

Det tok en stund før jeg fant denne infoen faktisk.

Så hva du skal/kan/bør gjøre nå, er jeg faktisk usikker på.

Jeg vil ikke innstallere dette på maskinen min, siden jeg ikke ønsker å ta alt forfra igjen.

Jeg har lest om mange som har "nedgradert" til Win 7 igjen, men tror ikke programmene dukker opp igjen av den grunn.

Jeg har en desktop som jeg kjøpte en SSD til, og der la jeg inn Win 8. Synes OS'et er greit jeg, og synes det har fått unødig mye pepper.

Rask maskin, og et velfungerende OS.

Jeg har kjøpt en ny Samsung med Win8, og opplever at Firefox kan få problemer. Etter en stund begynner noen sier å vises som "tekst", i stedet for normalt, - altså, formatteringen forsvinner.

Det blir bra når FF blir restartet, men man ønsker jo ikke å gjøre det for ofte.

Jeg er egentlig ikke helt sikker på om det er et Win8 problem, et FF problem, eller en grafikkprosessorproblem.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386843-windows-8/#findComment-3425517
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...