Gå til innhold

Er det lov å være "rar"?

Anbefalte innlegg

.

Førkvelden var gubben på julebord med jobben sin.

Jeg hadde lyst til også å gjøre noe...så på vei hjem fra jobb så gikk jeg innom resturanten som ligger i nærheten av der vi bor.

Jeg bestilte meg kebabtallerken og en øl...

Jeg koste meg med mitt "alene-julebord"... så gikk jeg hjem...

Da jeg fortalte gubben at jeg også hadde hatt "julebord"...så syntes han det var merkelig. Det måtte da være stusselig å være alene på "julebord".

Jeg for min del hadde et trivelig julebord... :)

Jeg blir sett på som litt rar med at jeg trives godt i eget selskap...for jeg gjør ofte slike "rare" ting...

Er det da så galt å være litt rar?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386854-er-det-lov-%C3%A5-v%C3%A6re-rar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der var vel ikke rart...? Skal man ikke ha julebord bare fordi man er alene og nå?! Det der kalles å kose seg i eget selskap, velge det positive fremfor å sitte og tenke på at man er alene, nyte en aktivitet utenom det vanlige, bli servert og pusla med av proffe matpushere osv.

Bare av det gode. Det er MANNEN din som er rar. Synes jeg.

:0)

Gjest Trives med begge deler

Noen er veldig avhengig av selskap for å kunne kose seg og syns det er flaut å sitte p åcafeer alene. Ser bare på jobben min, en dag var det ingen av oss andre som skulle i kantinen, da ville ikke "Nina" ned, for hun ville ikke sitte alene og se dum ut. Sånn er holdningen hos folk dessverre. Og man er redd folk skal se på en og syns synd på en da og tro at en sitter der mutters alene... men det er jo greit å ha alenetid og, så får man fred til å spise opp maten. Travelt å være opptatt i en samtale når man skal nyte maten...

Folk er forskjellige, sånn er det bare. Hva som er rart er opptil den enkelte å vurdere.

Jeg syns det er rart med folk som MÅ ha folk rundt seg hele tiden, og kjeder seg straks de er alene.

Annonse

Synes ikke det var så rart :-)

Jeg hadde rakfisk og champagne her en dag, helt alene da kjæresten var bortreist. Jeg har vært på utrolig mange julebord i år (tror jeg er oppi 10stk nå), så jeg har tullet med overfor venner at akkurat dette "julebordet" var bare helt fantastisk og at jeg skal gjøre det til en tradisjon:-)

Synes ikke det var så rart :-)

Jeg hadde rakfisk og champagne her en dag, helt alene da kjæresten var bortreist. Jeg har vært på utrolig mange julebord i år (tror jeg er oppi 10stk nå), så jeg har tullet med overfor venner at akkurat dette "julebordet" var bare helt fantastisk og at jeg skal gjøre det til en tradisjon:-)

Poppins, dette er en fullstendig avsporing, men var det vi som snakket om isfjerningsspray for en tid tilbake, eller husker jeg feil? Hvis ja, jeg har brukt slik spray en tid nå, og min erfaring er at den fjerner isen utrolig kjapt og greit. Det som ikke er så bra er at hvis man ikke skal kjøre såpass langt at bilen rekker å bli ordentlig varm, får man noen veldig synlige striper der smeltevannet har rent nedover. Det ser rett og slett ganske shabby ut. Sprayen lukter også helt grusomt. Jeg setter sånn pris på all tiden jeg sparer på morgenen når jeg slipper å skrape, så jeg bruker den ganske ofte.

Poppins, dette er en fullstendig avsporing, men var det vi som snakket om isfjerningsspray for en tid tilbake, eller husker jeg feil? Hvis ja, jeg har brukt slik spray en tid nå, og min erfaring er at den fjerner isen utrolig kjapt og greit. Det som ikke er så bra er at hvis man ikke skal kjøre såpass langt at bilen rekker å bli ordentlig varm, får man noen veldig synlige striper der smeltevannet har rent nedover. Det ser rett og slett ganske shabby ut. Sprayen lukter også helt grusomt. Jeg setter sånn pris på all tiden jeg sparer på morgenen når jeg slipper å skrape, så jeg bruker den ganske ofte.

Ja det var meg vettu!

Men bortsett fra de stripene (lukten bryr jeg meg ikke noe om). så hørtes jo dette egentlig ganske bra ut. Stripene hindrer ikke sikt på noe vis? Hvor fikk man kjøpt denne sprayen igjen?

Ja det var meg vettu!

Men bortsett fra de stripene (lukten bryr jeg meg ikke noe om). så hørtes jo dette egentlig ganske bra ut. Stripene hindrer ikke sikt på noe vis? Hvor fikk man kjøpt denne sprayen igjen?

Den hindrer overhodet ikke sikt, men det er vanskelig å stoppe sprayen fra å renne videre nedover panser og bildører, så det ser litt artig ut noen ganger når man ikke får kjørt bilen varm. Du får kjøpt den på bensinstasjonen.

Annonse

Hei!

Så lenge du hadde det hyggelig og ikke skadet noen så syns jeg det er helt i orden det du gjorde :-)

Jeg hadde selv julebord i går, vi var to stykker, Bella Dotte og jeg, jeg vet ikke om hun vet at det var julebord, men for meg var det det, mesteparten av tiden så vi på film, :-)

På Bully, kan forresten anbefales.

Andre typer julebord liker jeg ikke, en gang avtalte jeg med min jobb at jeg bare kom på middagen, da de andre fortsatt gikk jeg hjem, det syns jeg og mine kollegaer var helt i orden.

Ha en god jul

Hørtes koselig ut. :-)

Jeg har også gjort det en gang. Jeg sa til familien at jeg ble borte noen timer. Så besøkte jeg en restaurant og koste meg alene med tre-retters. Jeg trengte litt luft og rom for meg selv. Utrolig deilig, og en opplevelse jeg ser tilbake på med glede.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...