Gå til innhold

- Ingen grønne menn har vist seg

Anbefalte innlegg

VGs reporter ved dommedagsfjellet: - Fjellet står fjellstøtt og ingen grønne menn har vist seg

I Pic de Bugarach er VGs reporter Brynjar Skjærli og fotograf Harald Henden til stede, sammen med resten av verdenspressen. Her har det blitt hevdet at man kunne søke tilflukt i et fjell hvis verden mot formodning skulle gå under. Vår reporter kan raaportere om at alt er normalt.

http://www.vgtv.no/#!/video/59681/vgs-reporter-ved-dommedagsfjellet-fjellet-står-fjellstøtt-og-ingen-grønne-menn-har-vist-seg

Men dagen er ennå ung da.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386862-ingen-gr%C3%B8nne-menn-har-vist-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fasinerende hvor mye det går an å skrive om noe som ikke skjer.

Her er forslag til andre tema som kan fengsle en hel verden:

Det er ikke regnskog i Arktis.

Otto Jespersen skal ikke bestige Mount Evrest.

Kongen tar ikke boblebad sammen med Bill Clinton et sted i Nord-Korea.

Det er ikke ørken i Nordsjøen.

mvh

Hei!

På "reisen til julestjernen sa julenissen til gulllokk når hun spurte om julestjernen at " Du må tro,du må tro" det var sånn kun man kunne se julestjernen.

Jeg tenkte så "Jaså så bare innbilning" da humret jeg og min datter lurte på hvorfor, jeg svarte ikke for man kan ikke snakke på kino, jeg smilte og sa jeg skulle forklare etter på.

Heldigvis spurte hun ikke, for for tiden tror jeg på det ene og det andre, for å være grei, både julenissen og julestjernen :-)

Men grensen går ved Jordens undergang.

Jeg smilte og tok en hvit løgn da vi kom ut jeg sa "Ja dette får man julestemning av" og "så koselig film", den var jo litt koselig, det var noen elementer der jeg likte, feks hvordan nordavinden tok henne med seg" det likte jeg, men opp-klatringen til fjellet var ganske kunstig, hun ble ikke heller våt i ansiktet slik man vil bli om man reiser i en storm/vind/med såpass mye nedbør i. Selv om den er kald, burde hun hatt mere snø i ansiktet i det minste, hun hadde ingenting! ?

Krøllene hennes var like fine da hun ankom julenissens verksted og sånt syns jeg blir rart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...