iceline Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 uff, jeg sliter sånn med å vise puppene mine til kjæresten min og føler ubehag når han beføler de pga. at de henger og det virker som det er masse skinnplass og for lite pupp i de.( visst du skjønner? ) Har fådt mindre bryst etter slanking og nå henger de enormt.det hemmer mitt sexliv og hobby ( danser ).er bare 19 år og brystene har vært ferdig utviklet i noen år nå og de var kjempe stor. var overvektig så jeg slanket bort 25 kg og står igjen med slappe, hengete pupper som jeg selv synes ser ekkle ut, liker ikke synet av de.har aldri hadd sånne pupper som unge jenter har, de har alltid vært kjempe store og nå slappe og ingenting omentrent. plager meg ihjel. har all info om bryst innlegg, men aner ikke hvor jeg skal få økonomisk støtte fra?finnes det noen plass?og visst man skal søke via klinikk så er det jo akkurat det samme om du hadde gådt til banken fordi de ser på hva du tjener osv. jeg går på rehabilitering og regner med å bli uføre visst behandling ikke streker til og da har jeg ikke mer enn 60,70.000,- i året og det er før skatt og alt. hva skal jeg gjøre?føler meg helt stygg og vil så gjerne kunne vise de til kjæresten uten å føle meg ekkel, og kunne feks. ri han uten at jeg skal være redd for hvor brystene mine henger og slenger.skjønner?selvfølelsen er ikke helt god og dette har jeg vurdert siden 15 årsalderen og er helt sikker på at jeg skal gjøre det og vet at det er det som må til for at jeg skal ha det bra med mine bryster!hva skal jeg gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/38688-uff/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Hvis du har vært enormt tykk og har klart å normalisere vekten, vil man i noen tilfeller kunne få strammet opp brystene på sykehus for trygdens regning.Imnidlertid er det jo begrenset kapasitet for denne typen inngrep.Få din fastlege til å henvise deg til den plastikkirurgiske avdelingen som betjener området det du bor. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/38688-uff/#findComment-146446 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.