Gå til innhold

Eldreomsorg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet bare at jeg er utrolig trøtt av TV2's nyhetsformidling. Og deres måte og henvende seg til oss seere på. Det er så utrolig primitivt og personfokuserende. Klarer de og plassere en person bak en problemstilling, så er lykken gjort, for deres del.

Gjest Lizzenja
Skrevet

Jeg vet bare at jeg er utrolig trøtt av TV2's nyhetsformidling. Og deres måte og henvende seg til oss seere på. Det er så utrolig primitivt og personfokuserende. Klarer de og plassere en person bak en problemstilling, så er lykken gjort, for deres del.

Ser hva du mener, de liker drama. De og andre tabloide, for det er vel det Tv2 har blitt, i større eller mindre grad. Men samtidig gjør media stor nytte for seg i forhold til personlige skjebner. Uten media ville vi ikke visst om slike saker, og de med stor makt ville brukt sin makt i større grad - uten å være redd for å bli blottlagt. Enig i at dette ikke burde handle om denne sjefen, men bli vinklet mer på systemet generelt.

Tipper 95-åringen Gunnar får lov til å spise med de andre etter dette - foreløpig har 7464 delt saken på facebook ;)

Skrevet

Jeg synes så synd på han at jeg nesten begynte å gråte. Jeg synes det er bra at de viser enkelt mennesker på den måten. Det er da vi ser hvordan det virkelig er...

Skrevet

Jeg synes så synd på han at jeg nesten begynte å gråte. Jeg synes det er bra at de viser enkelt mennesker på den måten. Det er da vi ser hvordan det virkelig er...

Gjest germimate
Skrevet

Jeg synes det er fælt :-(

Tenker en del på eldreomsorg generelt.

Gjest Lizzenja
Skrevet

Jeg synes det er fælt :-(

Tenker en del på eldreomsorg generelt.

Samme her. Fryktelig at slikt er "takken". Derfor er jeg glad for at saker som dette blir kjent, nå har 14.603 personer delt linken på facebook, noe jeg synes er svært gledelig. Fordi det kan gi håp.

Gjest Lizzenja
Skrevet

Tabloid eller ikke; Her kom gladmeldingen vi har ventet på. Press via media hjelper! http://nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_sogn_og_fjordane/1.10851368

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...