Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Støvsuger dere før dere tørrmopper? Eller smør på flesk syns dere? Nok en meningsløs diskusjon i de snart sene timer...

Gjest luftslott
Skrevet

Tørrmopper 1-2 ganger i uka bare for å ta det overfladiske, støvsuger grundig 1 gang i uka for å få tatt tepper og sånt tørrmoppen ikke tar. Støvsuge før tørrmopping blir litt unødvendig føler jeg:-)

Skrevet

Enten støvsuger jeg eller så mopper jeg. Begge deler blir smør på flesk. Som regel mopper jeg alle glatte gulv og støvsuger teppene.

Gjest ulikheter
Skrevet

Jeg vil delta :) Jeg tørrmopper ikke, men støvsuger alltid før jeg vasker da støvet ellers setter seg i kluten og gjerne blir liggende i våte "klumper" litt her og der. Støvsuger man først slipper man altså dette problemet.

Skrevet

Tørrmopper 1-2 ganger i uka bare for å ta det overfladiske, støvsuger grundig 1 gang i uka for å få tatt tepper og sånt tørrmoppen ikke tar. Støvsuge før tørrmopping blir litt unødvendig føler jeg:-)

Jaa! Så er jeg ikke "gal/rar" likevel :-) Min kjære mann mener det er normalt at man alltid støvsuger før tørrmopping. Smør på flesk sier jeg ;-P Hvorfor lage seg arbeid? Jaja... God natt :-)

Skrevet

Jeg vil delta :) Jeg tørrmopper ikke, men støvsuger alltid før jeg vasker da støvet ellers setter seg i kluten og gjerne blir liggende i våte "klumper" litt her og der. Støvsuger man først slipper man altså dette problemet.

Enig :-) Jeg fyker også over med den om jeg skal våtmoppe for å kvitte meg med værste hårdottene. Men nå mente jeg kun tørrmopping :-)

Skrevet

Enig :-) Jeg fyker også over med den om jeg skal våtmoppe for å kvitte meg med værste hårdottene. Men nå mente jeg kun tørrmopping :-)

Skrevet

Gjest ulikheter
Skrevet

Da er det sikkert å anse som unødvendig om alt setter seg i moppen :)

Skrevet

Enig:-) jeg fyker også over med den når jeg skal våtmoppe..for å kvitte meg med de værste hårdottene. Men nå mente jeg kun tørrmopping :-)

Skrevet

Enig:-) jeg fyker også over med den når jeg skal våtmoppe..for å kvitte meg med de værste hårdottene. Men nå mente jeg kun tørrmopping :-)

Skrevet

Skrevet

Enig :-) Jeg gjør også det før våtmopping for å kvitte meg med de værste hårdottene. Men nå mente jeg kun tørrmopping :-)

Skrevet

Hva i himmelens navn....... nå har denne mobilen tørna helt. Beklager! Det skulle virkelig gått an å slette postene sine.

Skrevet

Da er det sikkert å anse som unødvendig om alt setter seg i moppen :)

Min erfaring er faktisk at tørrmoppen får med seg mer enn sugeren. Ikke fra tepper naturligvis ;-)

Skrevet

Jeg tørrmopper ELLER støvsuger før jeg vasker med våt mopp.

Skrevet

Jaa! Så er jeg ikke "gal/rar" likevel :-) Min kjære mann mener det er normalt at man alltid støvsuger før tørrmopping. Smør på flesk sier jeg ;-P Hvorfor lage seg arbeid? Jaja... God natt :-)

En mann som både støvsuger og tørrmopper?!? Hvor fant du ham, og har han en bror???

Skrevet

En mann som både støvsuger og tørrmopper?!? Hvor fant du ham, og har han en bror???

haha! Herlig :D

Skrevet

Kun tørrmopping! Det hender jeg sveiper over kanter og hjørner med munnstykket på støvsugeren, for å få med meg det tørrmoppen ikke får med seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...