Gå til innhold

Bytte fra iPhone til Samsung G3?

Anbefalte innlegg

Gjest disco line
Skrevet

Er det noen som har erfaring med å bytte fra iPhone til Samsung Galaxy III? Jeg er fornøyd med brukervennligheten til iPhone, men er veldig lite fornøyd med størrelsen på skjermen. Leser at G3 får veldig mye skryt, men er den verdt det? Noen som kan mening om jeg bør bli ved min iPhone og håpe at den kommer en større skjerm på 2013, eller om jeg bør starte på "nytt" med en Samsung?

Gjest MrNobody
Skrevet

Du er nesten bare du som kan finne ut av dette. Analysere dine behov, og så tar du det derifra.

Begge to kan stort sett gjøre det samme.

IPhone har et mere lukket OS enn det Android er.

Men er skjermstørrelse det eneste du ser på, så er Galaxy Note II kansje telefonen for deg. Den har enda større skjerm en Galaxy S III.

Gjest disco line
Skrevet

Du er nesten bare du som kan finne ut av dette. Analysere dine behov, og så tar du det derifra.

Begge to kan stort sett gjøre det samme.

IPhone har et mere lukket OS enn det Android er.

Men er skjermstørrelse det eneste du ser på, så er Galaxy Note II kansje telefonen for deg. Den har enda større skjerm en Galaxy S III.

Vurderer den også ;)

Tar uansett imot andres erfaringer etter bytte...

Gjest MrNobody
Skrevet

Vurderer den også ;)

Tar uansett imot andres erfaringer etter bytte...

Det er ikke så lenge side akkurat samme spørsmålet kom opp. Med akkurat samme mobiltelefonene som sammenligning.

Da kom svarene opp med et lukket IOS som tilhører Apple, og et mere åpent som Android.

De gjør stort sett det samme, og batteritiden på S III kan vel oppleves som litt bedre.

Apper - som du ha bruk for - er nogenlunde lik. Sms, og ringng er lik.

Om du velger HTC, Huawei, iPhone eller den nye Nokia, så er de veldig like.

En med Apple bør kansje velge en iPhone, og en med Android velge Linux og Windows.

Smaken er som baken, og du kan få fanbois til å like det ene eller de andre - alt ettersom.

Jeg har hatt iPhone, og likte den, men ikke spesielt happy med iTunes.

Nå har jeg Galaxy II og er happy med den.

Gjest luftslott
Skrevet

Gå heller over til Galaxy Note 2, da får du den beste skjermen som fins. Meget god batterikapasitet, rask prosessor og like god brukervennlighet som iPhone. Mannen i huset her byttet fra 4S til Note 2 nettopp pga skjermen, og er kjempefornøyd. Han savner ingenting!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...