Gå til innhold

Julehykleriet fra Frp

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke på jesus. Det er for meg knekkende likegyldig hva jesus ville ment om det ene og det andre. Poenget er att de fleste kristne er ikke hippier ;)

man må ha grenser. Skal alt være grenseløst? Skal man gi faen i lover og regler? Skal man få opphold på falskt grunnlag?

Hadde det vært en engangstilfelle så kunne man gitt de opphold, men dette vil skape presedens, og snart så står man ovenfor ett grenseløst samfunn, der lover og regler ikke gjelder, så lenge man kan klenge seg fast lenge nok.

Jeg tør faktisk påstå att de fleste er ikke for slik grenseløshet, Sør..

''Jeg tror ikke på jesus. Det er for meg knekkende likegyldig hva jesus ville ment om det ene og det andre.''

Men det er ikke diskusjonen her. Den er at Frp mener at Norge bør være "mer kristen", og likevel så gjør de altså akkurat det motsatte av det Jesus preket.

Altså, dobbelmoralen deres er poenget her.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...