Sør Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Jeg tror ikke på jesus. Det er for meg knekkende likegyldig hva jesus ville ment om det ene og det andre. Poenget er att de fleste kristne er ikke hippier man må ha grenser. Skal alt være grenseløst? Skal man gi faen i lover og regler? Skal man få opphold på falskt grunnlag? Hadde det vært en engangstilfelle så kunne man gitt de opphold, men dette vil skape presedens, og snart så står man ovenfor ett grenseløst samfunn, der lover og regler ikke gjelder, så lenge man kan klenge seg fast lenge nok. Jeg tør faktisk påstå att de fleste er ikke for slik grenseløshet, Sør.. ''Jeg tror ikke på jesus. Det er for meg knekkende likegyldig hva jesus ville ment om det ene og det andre.'' Men det er ikke diskusjonen her. Den er at Frp mener at Norge bør være "mer kristen", og likevel så gjør de altså akkurat det motsatte av det Jesus preket. Altså, dobbelmoralen deres er poenget her. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/386896-julehykleriet-fra-frp/page/2/#findComment-3427771 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.