Gå til innhold

Hvordan medisinere betennelse i skulder?

Anbefalte innlegg

Gjest Helt redusert nå....
Skrevet

Onsdag i forrige uke våknet jeg med smerter i skulder. Fikk akutt time hos lege der det ble foreskrevet 600 mg Ibux og 1 g Paracet inntil 3 ganger daglig. Legen sa jeg kunne ta dette i 3-6 dager etter behov. Nå er det på 5.dagen og er ikke blitt bedre på noen måter. Også at når jeg tar dosen tar det kort tid for smertene er tilbake, 3 ganger pr døgn er ikke tilstrekkelig og det tar kun toppen av smerten jeg har. Verst er det om natten, og finner verken ro eller fred til å slappe av. Er dette optimal medisinering? Tenker også på om jeg skal avslutte ettersom det i morgen er 6 dager siden jeg begynte uten bedring, vil heller si smertene har økt og lurer på om det er vanlig? Fikk heller liten informasjon om hvordan jeg skulle forholde meg til denne situasjonen.

Skrevet

Voltaren er effektivt. Hvos den hjelper så hjelper den visst med en gang.

Da jeg hadde vondt i skuldra fikk jeg "frozen shoulder" og da hjalp ingenting. Våkna om natta og grein så vondt var det. Tok flere måneder å bli kvitt det.

Håper du har en enkel og grei betennelse som blir fort borte så du slippe styret jeg hadde.

Skrevet

Voltaren er effektivt. Hvos den hjelper så hjelper den visst med en gang.

Da jeg hadde vondt i skuldra fikk jeg "frozen shoulder" og da hjalp ingenting. Våkna om natta og grein så vondt var det. Tok flere måneder å bli kvitt det.

Håper du har en enkel og grei betennelse som blir fort borte så du slippe styret jeg hadde.

Har du forsøkt ett så varmt bad du bare orker? Om du har badekar da? Prøv også varme omslag.Ta ett lite håndkle eller en stor vaskeklut og bløt det i så varmt vann fra springen du klarer.Legg det så på den vonde skulderen.Sitter smertene i muskler eller ledd,bør det gå over.

Du har ikke fått skulderen ut av ledd?

Har du noen som kan forsøke å masere skulderen din forsiktig? Er musklene harde,kan det gi smerter.

Skrevet

Jeg har hatt slimposebetennelse i skulderen og det er fryktelige smerter. Jeg fikk Voltaren og Paralgin Forte og dette ga god effekt. Hjalp godt begge gangene jeg hadde denne betennelsen.

God bedring og god jul.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...