Gå til innhold

Bestevenn mest for jenter/damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som mann har jeg aldri forstått at jenter kan være så "tight" nesten hele livet? Pga mye flytting har jeg aldri hatt venner med felles interresser i over 20 år.

Mine foreldre tok aldri mine bekymringer til etteretning angående "nye venner hele tida".

Kun på Haugenstua i Oslo har jeg tilsammen bodd i over 15 år tilsammen.

Olav flyttet til Trondheim og han hørte jeg aldri noe mer fra.

Mine 3 siste venner er alle single og har flere problemer enn meg.Jeg føler sålades at jeg er den mest oppegående og tilstedeværende av oss 4.

Men når jeg må drive pepptalk hele tiden bare for å holde kontakt med en av de blir det slitsomt.

What gives girls?.

Skrevet

Jeg tror det kommer helt an på vennskapet. Jeg har en venninne som jeg skal feire "30-årsbryllup" med neste høst, da har vi vært venner i 30 år. :o)

Andre venner har kommet og gått, litt etter hvor man er i livet og hvilke interesser man har der og da.

Skrevet

Generelt tror jeg det er vanskeligere for menn å få seg bestevenner. Virker som det er mer at man gjør aktiviteter sammen. Men tror alle synes det er ganske vanskelig å få nye venner i voksen alder.

Kan anbefale aktivtitetsvenner.no det tar tid å bli kjent med folk, men har blitt godt kjent med noen der.

Gjest najhhhhhhhhh
Skrevet

Mine beste venner har alle flyttet til ulike byer og vi har mer eller mindre mistet kontakten, er ikke så tight lenger. Holder litt mer kontakt nå pga facebook, men det blir mest med det. Planlegger en jenteweekend i utlandet med hun ene, men jeg er ikke så veldig motivert, vi ser hverandre aldri da hun bor i en annen by og har familie der, og det blir liksom med det. Jeg har noen naboer og kolleger jeg har litt kontakt med, men føler liksom ikke behov for å ha noen veldig nære venner... har nok med familie og de der liksom... Liksom ha venner, men vanskelig å definere noen bestevenner....

Mistet liksom kontakten og føler vi ikke har så mye felles lenger uansett i alle fall.

Skrevet

Min eldste søster er min beste venninne. Så vi har hatt hverandre hele livet. Men riktig gode venninner ble vi i voksen alder. Og de andre gode venninnene jeg har er også kommet i livet mitt senere. Jeg har et par gode venninner fra barneskolen. Grunnen til at vi har holdt sammen er at vi er relativt like, liker hverandre, og møtes jevnlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...