Gå til innhold

Iphone, logg og passord

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker ikke at andre skal kunne se at jeg bruker forumet her. Men når jeg har vært innpå med iphonen, og noen andre skal låne den etterpå så vil forslaget om doktoronline komme opp med det samme de starter med en D på søk. Vet du kan slette loggen, men er det noen innstillinger du kan bruke for at det ikke lagrer seg i loggen

Jeg har også en mailkonto på Iphone som jeg ikke ønsker at andre skal komme innpå. Kan jeg kreve passord for å logge inn på den?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386923-iphone-logg-og-passord/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Logg: gå inn på safari, trykk på ikonet med den lille åpne boken, velg logg og slett logg.

Mail: ja det kan du. Ikke velg automatisk innlogg på mailen eller appen, hukk av for at du må taste inn passordet for hver gang.

Men kan du gjøre en innstilling som gjør at ingenting legger seg i loggen, eller må du slette for hver gang?

Fant ikke ut hvordan jeg skulle kreve passord på emailen

Det er alltid noen av ungene som er borti mobilen min, så jeg hadde følt meg tryggere hvis dette er mulig å gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...