Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. desember 2012 Skrevet 24. desember 2012 Jeg ønsker alle brukere av Dr Online en god og fredelig julefeiring :-) Om du skulle treffe noen som er uhøflige, som snakker for mye, som blander seg bort i dine ting, som er utrivelige eller for rusa, som slenger med leppa; Vær glad for at det ikke er du som er slik :-) Ta en tur ut hver dag. Hør på god musikk. Vær sammen med de som er bra for deg. Gode bøker bør leses. Snart er det nyttår :-) Ha det fint :-) 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 24. desember 2012 Skrevet 24. desember 2012 Merey jul til deg og alle andre Ps. nye råd i år 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. desember 2012 Skrevet 24. desember 2012 Takk :-) God jul til deg og alle andre her inne :-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 24. desember 2012 Skrevet 24. desember 2012 ''Gode bøker bør leses'' Det blir en bok som heter "Hundreåringen" som jeg får i gave av sønnen og som flere kollegaer skryter sånn av. God jul :-) 0 Siter
huuff Skrevet 24. desember 2012 Skrevet 24. desember 2012 God jul, ja!! 2013 skal bli knallbra 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 24. desember 2012 Skrevet 24. desember 2012 Takk i like måte :-) Det ser ut til at jeg klarer å lage til jul dette året også. Er helt i rute med middagen :-) 0 Siter
Gondor Skrevet 24. desember 2012 Skrevet 24. desember 2012 Takk i like måte :-) Det ser ut til at jeg klarer å lage til jul dette året også. Er helt i rute med middagen :-) Du er en skikkelig helt. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 24. desember 2012 Skrevet 24. desember 2012 Hei! God jul.... til julenisser og psykiatere og småtroll og alver og husnisser og vanligfolk. Rap, jeg er stappmett av alkohol og mat, men ikke av gaver nå fortsetter festen,... 0 Siter
Gjest Lizzenja Skrevet 24. desember 2012 Skrevet 24. desember 2012 Takk det samme! Håper julen din er fin også! God Jul alle! 0 Siter
Gondor Skrevet 24. desember 2012 Skrevet 24. desember 2012 Hei! God jul.... til julenisser og psykiatere og småtroll og alver og husnisser og vanligfolk. Rap, jeg er stappmett av alkohol og mat, men ikke av gaver nå fortsetter festen,... Du er søt og morsom! :-) 0 Siter
bibben Skrevet 24. desember 2012 Skrevet 24. desember 2012 Takk for gode råd med på veien inn i julefeiringen. Jeg ønsker også deg og alle dolere en fredlig og harmonisk jul ) 0 Siter
tonie Skrevet 24. desember 2012 Skrevet 24. desember 2012 God jul til alle! Prøv å ikke gruble for mye. Stapp i dere god mat istedet, og vær hyggelige mot tante Olga og fetter Petter:) 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 25. desember 2012 Skrevet 25. desember 2012 Du er en skikkelig helt. Takk for det. Men jeg vet ikke helt om jeg er det. Vi har hatt en veldig koselig kveld. Hadde alle barna hjemme og svigerforeldre til middag. Gruer meg når jeg skal lage til jul og ikke føler meg bra. Men det ser ut til å gå greit likevel, selv om jeg kan se litt svart på det på forhånd. Ha en fortsatt fin julehelg :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 25. desember 2012 Skrevet 25. desember 2012 ''Ta en tur ut hver dag. Hør på god musikk. Vær sammen med de som er bra for deg. Gode bøker bør leses.'' Det første er umulig, for jeg er snødd inne, muligens sønnen min skuffer en sti til meg i morgen;) Ellers er alle ønsker oppfylt. Har Kindle og fikk gavekort til flere bøker! Elsker å lese;) Regner med at du følger dine egne regler, tur ut, sammen med gode venner/familie og leser mange bøker;) En riktig God Jul til deg og dine, NHD! 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 25. desember 2012 Skrevet 25. desember 2012 ''Ta en tur ut hver dag. Hør på god musikk. Vær sammen med de som er bra for deg. Gode bøker bør leses.'' Det første er umulig, for jeg er snødd inne, muligens sønnen min skuffer en sti til meg i morgen;) Ellers er alle ønsker oppfylt. Har Kindle og fikk gavekort til flere bøker! Elsker å lese;) Regner med at du følger dine egne regler, tur ut, sammen med gode venner/familie og leser mange bøker;) En riktig God Jul til deg og dine, NHD! ''Det første er umulig, for jeg er snødd inne, muligens sønnen min skuffer en sti til meg i morgen;)'' Uffda, glemte du å ønske deg spade i julegave? Håper du har mat, brød og ribbe. Da blir det jul alikevel :-)- 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.