Gjest HHP58 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Alt er relativt heter det.Jeg er feit,smellfeit.Mine 132 kg bekymrer meg dog lite så lenge jeg spiser relativt lite og alt ser ut til å legge seg på ribbeina.Jeg er utrolig jovial og elsker mennesker.Ser jeg en dame på 40-50 som rekker meg til midt på magen,sier jeg "det er godt det er forskjell på folk". De er kanskje 150 høye og veier kanskje 40-50 kg. En dag på Rimi fikk jeg nesten sjokk.Jeg holdt på å gå inn i en rød vegg.Jeg rygget og fikk se at det øverst på "veggen" var ett stort hode,og at det bare var en kjempe på 2 meter.Han hadde rød genser på seg og han så ut til å veie minst 200 kg.Jeg ble nesten glad over at jeg kanskje ikke var smellfeit alikevel,bare feit type medium.At jeg kan få klær på Dressmann i str XXL og XXXL gjør livet lettere.MEN min hvite juleskjorte i str 54 irriterer meg litt.Jeg er nemlig feilkorstruert.Jeg har en slik tykk nakke som gjør at skjorter under 54 ikke lar seg lukke i snippen,og slipset må holde snippen lukket.Dette "teltet" irriterer meg,men jeg får snakke med noen som har greie på det.Skreddersøm er dyrt,jeg har symaskin,så kanskje jeg kan sy den inn litt bak? Har vel også sett noen "strikk med krok i begge ender" slike hvite flate som bare brukes på klær.Kanskje jeg kan ha 2 på ryggen? Jeg ser at sinnsyke på galehuset ofte misbrukes i Hollywood. Siste utgave er American Horror Story:Asylum. Utrolig spennende tv-serie på Fox Crime tors-søn.kl 21.55 Man MÅ være samboer eller gift i dag.Stakkars den som er singel og MÅ være ensom i jula.Og ikke nok med det,men blir "driti ut" på tv og radio også nå! Bah Hambug! jeg lever fint med min alenehet 363 dager i året.17 mai og julaften kommer jeg ut av mitt "sneglehus".Nyttårsaften tenner jeg 2 fakkel-bokser og skal i år kjøpe den aller minste pakka med raketter.. Med stjerneskudd og gode naboer blir det altids ett helt nytt år enda en gang.Cider på champagneflaske type Cinzano eller Martini til kr 120 tar jeg meg råd til.En pariserloff og 1 kg reker koster ikke all verden,jeg har ekte majones igjen fra før. Kan man ha sitronsaft på rekene mon tro? Ingen skal få rikke min lykkelige ensomhet 363 dager i året. Når man ikke er ett A4 menneske,kan man heller ikke leve ett A4 liv. God andre juledag og ha en fin nyttårsaften.Håper du ikke bor på sørlandet med snøstorm og kaos! Unormal. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/386961-snever-normalitet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
skipohoi Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hei, God 2. Juledag, mister! Om du "plages" med "vekta", vil eg anbefale svensken Sten Sture Skaldeman sin bok "Spis deg slank". Som Rema 1000 sier; det enkle er ofte det beste. Hilsen en som også er unormal og glad for det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/386961-snever-normalitet/#findComment-3426980 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest happy new year Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 God jul og godt nyttår Ja hva er det med denne jul at alle må være sammen med mange folk da... jeg syns det er mer stress. Vi er en famili epå fire og ville feire "alene" i år, folk bare oh stakkars dere som skal feire alene: Alene? Vi e r jo fire, og det syns jeg var mer enn nok. Var faktisk sliten jeg 1. juledag, ville nesten bare sove. Egentlig syns jeg jula er et stress, tror jeg hadde kost meg masse jeg selv om jeg måtte feire helt alene og. Folk er forskjellige, noen liker faktisk å være alene og kose seg, sånn er det bare Og jeg syns det er bra at du har humoristisk sans og det virker som om du kan spøke om vekta di, det er bra :-) Alle snakker jo om slanking, men det er et styr og stell, det skal være visst... men er du glad i mye god mat, så vil jeg anbefale lavkarbokur, da kan du spise masse kjøtt, bacon osv... så lenge du spiser minimalt med poteter, brød og helst skal du unngå brus helt - til nød lightbrus, men drikk helst vann ) Og gå deg en halvtimes-times tur hver dag i raskt tempo, det gjør underverker! Start det nye året med en ny og sunn livsstil :-) Det hjelper på humøret og det når man kommer i bedre form, og kanskje får man mer lyst til å treffe folk og. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/386961-snever-normalitet/#findComment-3426984 Del på andre sider Flere delingsvalg…
skipohoi Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hei, igjen! På innlegget ditt kan det virke som om du trives å være ensom 363 dager i året. Mulig det er en form for ironi. Uansett, jeg ville bare fortelle om en sak her på forsida av den regionale avisa; "Var ensom- fikk tusen venner" ......... startet i fjor høst en venneklubb etter å ha fortalt i Avisen at han ikke greide å skaffe seg et kontaktnett. Nå nærmer klubben seg 1000 medlemmer her i" byen", og har 8 filialer rundt om i landet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/386961-snever-normalitet/#findComment-3426987 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.