Gå til innhold

Fikk du noe fint til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest luftslott

Vi fikk et fint sett med fire fat og skåler med nissemotiv, bare så synd at det overhode ikke er noe som passer inn hos oss eller som vi kommer til å bruke. Selvsagt kommer vi til å pliktbruke det neste jul når de vi fikk det av er på besøk, men resten av året kommer det til å støve ned på roterommet. Tanken er fin, og det ville vært en flott gave til noen andre!

Vi fikk et fint sett med fire fat og skåler med nissemotiv, bare så synd at det overhode ikke er noe som passer inn hos oss eller som vi kommer til å bruke. Selvsagt kommer vi til å pliktbruke det neste jul når de vi fikk det av er på besøk, men resten av året kommer det til å støve ned på roterommet. Tanken er fin, og det ville vært en flott gave til noen andre!

Hvis du føler at du må så gjemmer du dem til neste jul, bruker dem en gang når giverne er på besøk og etter neste jul gir du dem til et loppis. Enkelt og greit.

Ja, det fikk jeg. Bare gaver jeg ble glad for og som er kjøpt med omtanke. Ble litt rørt av tenåringsdatteren min som kjøpte meg parfyme ( for penger hun har tjent selv på sin første jobb!), den samme som hun kjøpte til bestevenninnen! Luktet nydelig :-)

Fikk masse fint, blant annet skøyteski. Så nå skal det gå unna! :P

Gratulerer med nye skøyteski. Forhåpentligvis vil de bli mer brukt enn mine blir... (men jeg har nettopp begynt å trene bla. sideveis utfall i håp om at det skal gjøre meg mer motivert). Har du god skøyteteknikk?

Annonse

Gratulerer med nye skøyteski. Forhåpentligvis vil de bli mer brukt enn mine blir... (men jeg har nettopp begynt å trene bla. sideveis utfall i håp om at det skal gjøre meg mer motivert). Har du god skøyteteknikk?

''Har du god skøyteteknikk?''

Nei, absolutt ikke, men har meldt meg på kurs :-). Har jo skøytet litt i mellom bestandig, men tror jeg kan lære å gjøre det mye mer økonomisk.

Klassisk kommer nok fremdeles til å være hovedteknikken min (og der har jeg god teknikk! :-)), men siste måneden av sesongen i fjor var det jo nærmest umulig å smøre (isete), og mange jeg kjenner skøytet bare.

Problemet er at Nordmarka er bare opp og ned, og jeg er rett og slett ikke sterk nok til å skøyte opp lange bakker. Men skal bli gøy å lære litt. Har ikke skøytestøvler, og ingen planer om å skaffe, men det får stå sin prøve.

Nei, absolutt ikke, men har meldt meg på kurs :-). Har jo skøytet litt i mellom bestandig, men tror jeg kan lære å gjøre det mye mer økonomisk.

Klassisk kommer nok fremdeles til å være hovedteknikken min (og der har jeg god teknikk! :-)), men siste måneden av sesongen i fjor var det jo nærmest umulig å smøre (isete), og mange jeg kjenner skøytet bare.

Problemet er at Nordmarka er bare opp og ned, og jeg er rett og slett ikke sterk nok til å skøyte opp lange bakker. Men skal bli gøy å lære litt. Har ikke skøytestøvler, og ingen planer om å skaffe, men det får stå sin prøve.

Jeg er heller ikke sterk nok til å skøyte oppoverbakker - trenger usedvanlig flatt terreng før jeg trives med skøyting. Men jeg bruker et par kombistøvler fra salomon til både klassisk og skøyting. De er usedvanlig gode for meg, for jeg har litt svekket kraft i det ene beinet og jeg får mye gratis i utforkjøringer (når det gjelder å bremse!) ved hjelp av de støvlene.

Satt nettopp og så på skiforeningens romjulskurs i skiteknikk og hadde lyst til å melde meg på, men gitt at det er meldt høljregn i helgen så lot jeg det være :-(

Sørkedalen skal ha ok skøyteløyper.

Ellers har jeg prøvd mine skøyteski i Maridalen eller var det ved kjelsås der. Der en eller annen buss stopper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...