Gå til innhold

Hvordan kan vi hjelpe Nord-Korea?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mange dråper små

All utenlandsk hjelp til Nord-Korea er strengt regulert av myndighetene i landet og det er ikke mangel på offervilje fra andre land som er problemet. Så svaret på spørsmålet ditt er: Ingen steder, desverre.

Vel, jeg googlet litt, og endte nå opp med å betale inn til Unicef (som har et Nord-Korea prosjekt) og til Verdens Barn, som det står er en av de få hjelpeorganisasjoner som får lov å komme inn i Nord-Korea (de hjelper et barnehjem der).

Så håper jeg inderlig at mitt bidrag når fram.

Vel, jeg googlet litt, og endte nå opp med å betale inn til Unicef (som har et Nord-Korea prosjekt) og til Verdens Barn, som det står er en av de få hjelpeorganisasjoner som får lov å komme inn i Nord-Korea (de hjelper et barnehjem der).

Så håper jeg inderlig at mitt bidrag når fram.

''Så håper jeg inderlig at mitt bidrag når fram.''

Ja, det er å håpe. For makan til nød og elendighet i tillegg til total undertrykkelse finnes ikke.

Gjest Anbefales

All utenlandsk hjelp til Nord-Korea er strengt regulert av myndighetene i landet og det er ikke mangel på offervilje fra andre land som er problemet. Så svaret på spørsmålet ditt er: Ingen steder, desverre.

Feil:

Det finnes noen få oganisasjoner som slipper inn, deribland Verdens Barn.

Annonse

Gjest mange dråper små

Feil:

Det finnes noen få oganisasjoner som slipper inn, deribland Verdens Barn.

Ja som du ser av det andre innlegget mitt, var det det jeg fant ut også. Jeg sendte litt penger, delt på Verdens Barn og Unicef.

Håper det kommer til nytte. Det er så grusomt det man hører fra Nord-Korea.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...