Gå til innhold

ipod shuffle.

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke til å fjerne sanger fra den. Det er noe jeg ikke forstår - ikke engang når jeg leser bruksansvisningen. Jeg har aktivisert automatisk synkronisering. Man skulle tro at enheten kom opp på en slik måte i itunes sånn at man kunne administrere og organisere inholdet på den? Jeg er klar over at je ger 100 % idiot nå, men hva er knepet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/387030-ipod-shuffle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal du kunne bruke drag´n´drop sånn at du selv bestemmer hvilke låter du skal ha på den må du gjøre følgende i oppsettet ditt:

iTunes => Valg => Enhetsvalg => Hindre at iPod-, iPhone- og iPad-enheter synkroniseres automatisk

Vis => Vis sidepanel (dette bare for å få enkelt tilgang til enheten din)

I sidepanelet velger du så enheten din, altså shuffle'n og haker av for manuell handtering av musikk.

Nå kan du merke sanger på enheten din og velge at de skal slettes derfra. Du kan også dra nye sanger over til enheten din.

Det som skjer hvis du har mer musikk i iTunes enn kapasiteten på enheten din, er at når du kobler til og har satt den til å synkronisere automatisk, så velger iTunes litt etter tilfeldighetsprinsippet hva som kommer ove på spilleren. Gjerne de sangene du spiller mest, men ellers veldig tilfeldig. Velger du automatisk synkronisering kan du heller ikke bruke drag´n´drop.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/387030-ipod-shuffle/#findComment-3427789
Del på andre sider

Skal du kunne bruke drag´n´drop sånn at du selv bestemmer hvilke låter du skal ha på den må du gjøre følgende i oppsettet ditt:

iTunes => Valg => Enhetsvalg => Hindre at iPod-, iPhone- og iPad-enheter synkroniseres automatisk

Vis => Vis sidepanel (dette bare for å få enkelt tilgang til enheten din)

I sidepanelet velger du så enheten din, altså shuffle'n og haker av for manuell handtering av musikk.

Nå kan du merke sanger på enheten din og velge at de skal slettes derfra. Du kan også dra nye sanger over til enheten din.

Det som skjer hvis du har mer musikk i iTunes enn kapasiteten på enheten din, er at når du kobler til og har satt den til å synkronisere automatisk, så velger iTunes litt etter tilfeldighetsprinsippet hva som kommer ove på spilleren. Gjerne de sangene du spiller mest, men ellers veldig tilfeldig. Velger du automatisk synkronisering kan du heller ikke bruke drag´n´drop.

Jesus - for et presist svar! Thank you!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/387030-ipod-shuffle/#findComment-3427999
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...