Gå til innhold

Noen som liker tøffe kjæresteforhold?

Anbefalte innlegg

Har skjønt at kjæresteforhold kan være så forskjellig. Selv så ønsker jeg meg en snill og kjekk kjæreste, men har støtt borti dem som ikke er så snille, bare i starten. Siden denne mannen har hatt flere forhold tidligere med andre kvinner og mener selv at han er snill i forhold til andre menn, så sier dette meg at kvinner synes det er greit å være sammen med "slemme" menn? De liker kanskje å være i tøffe forhold? Stemmer dette?

Fortsetter under...

Gjest drittlei.no

Jeg har aldri forstått meg på kvinner som liker såkalte "badguys". Fatter det bare ikke! Det er jo bare å be om bråk, ustabilitet og utrygghet. Og sånne menn får disse kvinnene også barn med! Stakkars barn, som både har usympatiske fedre og dumme mødre. Ikke rart det vokser opp mange psykiatriske kasus i verden.

Stemmer ikke for meg i alle fall. Eksen var og er en veldig snill mann og min nåværende kjæreste er også veldig snill og god. :o) Jeg skjønner ikke hvorfor mange kvinner fortsetter å være sammen med menn som behandler dem dårlig.

Gjest drittlei.no

Stemmer ikke for meg i alle fall. Eksen var og er en veldig snill mann og min nåværende kjæreste er også veldig snill og god. :o) Jeg skjønner ikke hvorfor mange kvinner fortsetter å være sammen med menn som behandler dem dårlig.

''Jeg skjønner ikke hvorfor mange kvinner fortsetter å være sammen med menn som behandler dem dårlig.''

Ikke jeg heller. Jeg tenker at de i utgangspunktet enten er stokk stein dumme, eller at de har en eller annen form for psykisk skade. Eller kanskje de er så avhengige av pikk at de gladelig godtar litt deng for å få det. Kanskje de til og med liker å bli dengt rundt og herset med. Det finnes så utrolig mange rare folk der ute, at jeg blir redd.

''Jeg skjønner ikke hvorfor mange kvinner fortsetter å være sammen med menn som behandler dem dårlig.''

Ikke jeg heller. Jeg tenker at de i utgangspunktet enten er stokk stein dumme, eller at de har en eller annen form for psykisk skade. Eller kanskje de er så avhengige av pikk at de gladelig godtar litt deng for å få det. Kanskje de til og med liker å bli dengt rundt og herset med. Det finnes så utrolig mange rare folk der ute, at jeg blir redd.

Jeg tror nok en del av disse kvinnene blir så hjernevasket av fyren at de ikke tror de er verdt bedre. Men det kan da umulig gjelde alle? Og det finnes jaggu meg mange syke fyrer der ute også! Skjønner de ikke at når dama sier at det er slutt - ja, da er det slutt?! Tror de virkelig at de vinner henne tilbake ved å opptre som en stut med trusler og det som verre er?! *rister på hodet*

Gjest Psyk av alt

Jeg, og sikkert flere med meg, er såå glad for at du har funnet årsaken til at enkelte kvinner ender opp i voldelige forhold!!

Synes absolutt du bør jobbe videre med dette, enten på et krisesenter eller en psykiatrisk institusjon.

Videre er nok politiet også takknemlig for denne tolkningen. Da blir det jo slutt på alt ekstrarabeidet med voldsalarmer, besøksforbud og all etterforskning/papirarbeid vedr. dette.

Skriv gjerne ut dette innlegget og send det til de rette instanser.

Annonse

Gjest drittlei.no

Jeg, og sikkert flere med meg, er såå glad for at du har funnet årsaken til at enkelte kvinner ender opp i voldelige forhold!!

Synes absolutt du bør jobbe videre med dette, enten på et krisesenter eller en psykiatrisk institusjon.

Videre er nok politiet også takknemlig for denne tolkningen. Da blir det jo slutt på alt ekstrarabeidet med voldsalarmer, besøksforbud og all etterforskning/papirarbeid vedr. dette.

Jeg skjønner at du føler deg truffet. Ta heller DU og skriv ut denne tråden og gi til de rette instanser. Da tror jeg ganske sikkert at de kan hjelpe deg bedre enn de har gjort til nå, og kanskje, om mulig, greie å få litt vett inn i knollen din.

Gjest drittlei.no

Rart du ikke forstår at det er _kvinnene_ som først må advares og behandles her. Mannfolk med for mye testosteron er det ikke håp for uansett, med mindre de blir kastrert.

Åpner man øynene på de dumme kvinner, vil alt bli så meget bedre skal du se. Det vil nok blant annet både Politi og Barnevern være svært takknemlige for.

Gjest Psyk av alt

Jeg skjønner at du føler deg truffet. Ta heller DU og skriv ut denne tråden og gi til de rette instanser. Da tror jeg ganske sikkert at de kan hjelpe deg bedre enn de har gjort til nå, og kanskje, om mulig, greie å få litt vett inn i knollen din.

Varm klem til deg! Tror du trenger det!

Gjest Elextra

''Siden denne mannen har hatt flere forhold tidligere med andre kvinner og mener selv at han er snill i forhold til andre menn, så sier dette meg at kvinner synes det er greit å være sammen med "slemme" menn? De liker kanskje å være i tøffe forhold? Stemmer dette?

''

Det er ikke min erfaring. Mange kvinner synes det er spennende og sexy med "bad guys", men det er sjelden disse er kjærestemateriale. Jeg ville aldri vært sammen med en som ikke var snill mot meg.

Tja..min mor. Oppvokst med far som drakk og dengte, brødre som tok opp tradisjonen.

Selv er hun umoden og overfladisk, opptatt av utseendet sitt og at hun "har draget". Skaffet seg en kar med status, meget godt ansett i bygda, penger, generøs som fy med materielle goder for alle. Arbeidskar som har jobbet steinhardt siden tenårene. Stor sammensveiset godt ansett familie.

Han er alkoholiker og jævlig ustabil. For å si det pent. I fylla er han helt vill. Syklusforhold der de lever "rolig" en kort periode. Og så en god runde med jævla hore faens satan dø din jævel, fyllekule der han tar det helt ut og skal drepe henne, hun er hysterisk og "offer" som hyler og griner og sverger på å forlate bla bla. Han angrer dagen etter og hun er "den storsinnede" som tar han tilbake hver gang. Og alle som ikke skjønner eller godtar det, er syke onde jævler. (Inkl meg)

Osv osv. *vifter med armen* Hun er uselvstendig og har ikke noe indre platform. Avhengig type. Hun satte seg fast i det fine bildet av ham og rekonstruerer alltid dette for å holde fast i seg selv. Alt annet betyr at hun må se seg selv i speilet og ta ansvar. Legge til side egne ønsker (hvilket alle vet er vanskelig for en jente på 14 år)

Og den faktoren i henne som er slik at hun opplever en slags rus ved å leve i denne sirkelen. Andre menn og andres forhold er "kjedelige", menn er "gubbete" og andre kvinner og deres interesser er "kjerringaktige" og folk fremstår som "gamle". Familiesysler er kjedelige.

Og så driver hun på som fjortiser flest, de er på you tube og synger jævlig dårlig i fnisete videoer. Hun skriver dikt og bøker og gir ut selv og kaller seg forfatter, tar ros fra de nærmeste som reell kritikk i den sammenhengen, og ser ikke at det er fordi de er venner og familie. (Virkelig kritikk er selvfølgelig misunnelse)

Ubeskrivelig ødeleggende for oss barna, selv om man tydelig ser bakgrunn, årsaker osv. Og, dette mennesket må som andre ta fullt ansvar for eksempel på jobb. Skal hun da fritas fra ansvar for oss fordi hun tydelig er et offer også? Men slik er det.

sitronsommerfugl

Om noen liker at kjæresten snakker stygt til deg, behandler deg dårlig, kanskje voldelig, nei jeg tror ikke noen liker det, men noen er nok vokst opp med at det skal være sånn og "velger" det kjente og trygge for dem.

Jeg tror det starter med at de faller for at han er tøff, men likevel snill og så viser han sitt sanne jeg etterhvert, evt at hun tror han vil forandre seg når han blir sammen med henne e.l.

Jeg vil ha en snill og kjekk kjæreste som behandler seg selv, meg og andre bra.

Virkelig en dyp, oppklarende analyse av problemkomplekset.

Annonse

Om noen liker at kjæresten snakker stygt til deg, behandler deg dårlig, kanskje voldelig, nei jeg tror ikke noen liker det, men noen er nok vokst opp med at det skal være sånn og "velger" det kjente og trygge for dem.

Jeg tror det starter med at de faller for at han er tøff, men likevel snill og så viser han sitt sanne jeg etterhvert, evt at hun tror han vil forandre seg når han blir sammen med henne e.l.

Jeg vil ha en snill og kjekk kjæreste som behandler seg selv, meg og andre bra.

Enig med deg. Det vil jeg også ha.

Jeg tror nok en del av disse kvinnene blir så hjernevasket av fyren at de ikke tror de er verdt bedre. Men det kan da umulig gjelde alle? Og det finnes jaggu meg mange syke fyrer der ute også! Skjønner de ikke at når dama sier at det er slutt - ja, da er det slutt?! Tror de virkelig at de vinner henne tilbake ved å opptre som en stut med trusler og det som verre er?! *rister på hodet*

Menn med atferdsproblemer kaller man vel slike menn. Og kvinner som er sammen med dem har lav selvfølese. Tror ikke de kan få noe bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...