Gå til innhold

Ringe på kvelden

Anbefalte innlegg

Gjest Cinnamongirl

Det handler vel om å kjenne folk. Jeg kan ringes helt frem til sånn i ett-tida...pleier å kvelds & nattesysle med mitt, og kjenner flere andre sånne.

Folk jeg ikke vet noe om vanene til ringer jeg gjerne før ti, hvertfall.

Og, om morgenen synes jeg det ikke er noe særlig å ringe før i ti-tiden hvertfall, men det er kanskje fordi jeg blir kjempesur av å bli vekket "for en skravl" klokka, f.eks åtte. Sms synes jeg det er greit at folk sender meg, fordi hører jeg uansett ikke når jeg sover.

Men skjønner at dette varierer fra telefon til telefon, og person, til person :)

Ett?? Du trenger ikke mye søvn :)

Selv legger jeg meg før 22.00 men står opp ganske tidlig for å gå på jobb da.

Fortsetter under...

Jeg ringer aldri "uanmeldt" etter kl 21 ca.

Men jeg og ei venninne har en grei avtale. Om jeg vil jabbe sent på kvelden - ja, nesten uansett tidspunkt - sender jeg ei melding først og hører om hun er våken.

Enten svarer hun på meldinga, at jeg bare kan ringe, eller så ringer hun. Hvis hun ikke svarer, får jeg ganske sikkert ei melding neste dag om at hun sov, og at jeg kan ringe ca kl ............ neste kveld.

Og samme andre veien. Så vi har faktisk ringtes i halv ett-tida om natta, vi. :-)

Utidig. Jeg har en venninne som har gått hen og fått barn (!),- hennes første, og hun kan finne på å sende MELDING med bilde av hva poden hennes driver med - sjokolade i fjeset etc. kl 0700 på en lørdag morgen. Jeg hater det, men sier ikke noe. Jeg har jo voksne unger, full jobb og bare LENGTER etter å få sove ut på lørdager.

Da tror jeg at jeg hadde slått av meldingslyden. :-)

Mary Poppins

Det er sjeldent jeg har noe behov for å ringe noen etter kl 22, men vanligvis ville jeg nok i så fall sendt en melding og spurt om de var våkne.

Unntaket er kjæresten min. Vi sover ikke sammen hver kveld fordi han jobber i en annen by, så vi ringes gjerne kl 12 på natten og kan skravle i en time eller to (det er viktigere enn søvn:) )

Det er sjeldent jeg har noe behov for å ringe noen etter kl 22, men vanligvis ville jeg nok i så fall sendt en melding og spurt om de var våkne.

Unntaket er kjæresten min. Vi sover ikke sammen hver kveld fordi han jobber i en annen by, så vi ringes gjerne kl 12 på natten og kan skravle i en time eller to (det er viktigere enn søvn:) )

''Unntaket er kjæresten min. Vi sover ikke sammen hver kveld fordi han jobber i en annen by, så vi ringes gjerne kl 12 på natten og kan skravle i en time eller to (det er viktigere enn søvn:) )''

Det gjør vi også :-) Vi bor hver for oss annenhver uke, og sier alltid god natt pr. telefon.

Annonse

Mary Poppins

''Unntaket er kjæresten min. Vi sover ikke sammen hver kveld fordi han jobber i en annen by, så vi ringes gjerne kl 12 på natten og kan skravle i en time eller to (det er viktigere enn søvn:) )''

Det gjør vi også :-) Vi bor hver for oss annenhver uke, og sier alltid god natt pr. telefon.

:-)

Gjest Hulderen

Ett?? Du trenger ikke mye søvn :)

Selv legger jeg meg før 22.00 men står opp ganske tidlig for å gå på jobb da.

Laguna har nok rn annen døgnrytme. Hun blir sur om hun vekkes kl 08, sier hun. Noe som tyder på at hun normalt sover mye lenger enn det. Uten at jeg vet det, vil jeg tippe at hun er arbeidsledig eller jobber senvakt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...