Gå til innhold

Lekkasje i benkeskapet på kjøkkent

Anbefalte innlegg

Gjest røøøøøret mitt

I skapet under vasken på kjøkkenet skjer det ting...

Det er en type lekkasje som jeg ikke finner ut av.

Jeg tørker opp, og etter en stund er det helt vått inni der igjen... ser ut som det er dugg, masse dugg, på alle rør.

Det lukter heller ikke godt der inne.

Har prøvd og skru på vaskemaskin, vann, dusjen ol for og se om jeg finner ut hvor det kommer fra, men nei, ser ingenting,,,

Noen som vet hva dette "dugget" kan komme av?

Fortsetter under...

Det er et par ting du bør se etter som er ganske vanlig ved vann i benkeskap.

1. har du stående en rull brannslange i skapet, sjekk den, den hardner og blir lekk etter en del år.

2. Har du IKEA oppvaskkum må du sjekke om den ene skruen i sluket er trkt skikkelig til. Denne type kummer tåler heller ikke at du setter større kjeler med mat e. lign. til kjøling i den, da slår den seg og begynner å lekke.

3. Slange oppvaskmaskin skal henge høyt i benkeskap og kobles inn lavt for at det ikke skal stå vann å lekke i den.

Kondens i kjøkkenskap er sjelden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...