Gondor Skrevet 4. januar 2013 Skrevet 4. januar 2013 Så deilig å være riktig medisinert og fungere normalt! Jeg må si jeg føler at jeg jukser, men jeg har kjempet og kjempet i 30 år og tror ikke jeg har krefter igjen til nok en kamp. Jeg satt å så på skiskyting i sted og var helt avslappet i kroppen og ikke en tanke i hodet. Vidunderlig! Russerne vant, men hva gjør det! På mandag begynner treningen igjen og jeg gleder meg. Man må ta vare på kroppen også. I dag er det helt herlig å leve! 0 Siter
Gondor Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Skrevet 4. januar 2013 Enjoy Gjett om jeg gjør! Når man har psykiske utfordringer er sånne dager helt fantastiske. 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 4. januar 2013 Skrevet 4. januar 2013 Gjett om jeg gjør! Når man har psykiske utfordringer er sånne dager helt fantastiske. Jeg vet Jeg har selv hatt stadig lengre perioder med slike dager, og jeg har ofte tenkt "drømmer jeg nå?". 0 Siter
Gondor Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Skrevet 4. januar 2013 Jeg vet Jeg har selv hatt stadig lengre perioder med slike dager, og jeg har ofte tenkt "drømmer jeg nå?". Der sa du det! Jeg er så takknemlig. Og jeg har ikke mistet kreativiteten min. Skriver som bare det. Nyt livet! 0 Siter
FGT Skrevet 5. januar 2013 Skrevet 5. januar 2013 Godt med fred i sinnet, Har også kjempet på en måte i over 33 år, men føler ikke at jeg i mål sånn medisinsk, slik du gir uttrykk for. Hva har du vært plaget med, og hva er det som har spesielt hjulpet deg ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.