Gjest skeptisk til dette Skrevet 5. januar 2013 Skrevet 5. januar 2013 Jeg fant mitt unike navn på en av disse listene: http://www.name-list.net/ Skjønner ikke hvorfor man havner her?? Noen som vet hva listen brukes til? 0 Siter
Gjest Zignatur Skrevet 5. januar 2013 Skrevet 5. januar 2013 De hadde jo ulike kategorier, f.eks. list of names from facebook, så tipper det er pga facebook du er der? 0 Siter
Gjest skeptisk til dette Skrevet 5. januar 2013 Skrevet 5. januar 2013 De hadde jo ulike kategorier, f.eks. list of names from facebook, så tipper det er pga facebook du er der? List with names from Norway, sto jeg på. Mulig jeg er funnet på Facebook, men hvorfor???? Hva brukes dette til? 0 Siter
mussa Skrevet 5. januar 2013 Skrevet 5. januar 2013 List with names from Norway, sto jeg på. Mulig jeg er funnet på Facebook, men hvorfor???? Hva brukes dette til? Hvordan fant du navnet ditt? Det er jo ikke noe system, og det er jo tusen på tusenvis av navn og lister.... hmm 0 Siter
Gjest skeptisk til dette Skrevet 6. januar 2013 Skrevet 6. januar 2013 Hvordan fant du navnet ditt? Det er jo ikke noe system, og det er jo tusen på tusenvis av navn og lister.... hmm Jeg goglet meg selv, og da kom denne siden opp.. 0 Siter
mussa Skrevet 6. januar 2013 Skrevet 6. januar 2013 Jeg goglet meg selv, og da kom denne siden opp.. Åhhhhh... Da skjønner jeg plutselig mye mer:) Litt treg noen ganger 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.