Gjest er du`? Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Ser innimellom stillinger som utlyses om beredskapshjem. Dette er jobber med oppgitt årslønn og i tillegg en viss sum i måneden da man har barnet boende hos seg. Betyr dette i praksis at man har en 100% jobb, men at det ikke alltid er slik at man har barn hos seg? Det står man må være 24t tilgjengelig. Men betyr dette at man ALLTID må være tilgjengelig, eller har man "vakter" på en måte? Jeg tenker på slike ting som et glass vin i selskap, en tur på hytta ol.... da er man jo ikke tilgjengelig. Regner selvfølgelig med at det er innbakt 5 ukers ferie her. Noen som vet hvordan dette foregår? Dette er virkelig noe jeg brenner for og som jeg ønsker av hele mitt hjerte, og jeg VET jeg kunne gjort en fantastisk jobb for disse små barna... Men jeg må vite m det går an for oss og leve etter "reglene" i denne jobben Jeg skal selvfølgelig ta kontakt med kommunen og høre, men kunne jo hende noen her visste noe og:) Noen med erfaringer? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/387256-beredskapshjem-hva-inneb%C3%A6rer-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.