Gjest Liza helt Lost Skrevet 7. januar 2013 Skrevet 7. januar 2013 Kjære Webbis. det er maaange år og mailadresser siden jeg logget meg inn første gang. Og jeg beginner å merke alderen...jeg husker ingen ting. Men jeg vil gjerne ha tilbake mitt vanlige nick...og jeg vil slippe å bruke denne mailadr som jeg bare har lånt av en venninne. Kan du hjelpe meg? Ny epostadresse er egentlig ikke så viktig, men jeg savner nicket mitt 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 7. januar 2013 Skrevet 7. januar 2013 Betyr det at du ønsker det gamle nicket knyttet til den epost-adressen du nå er logget inn med? 0 Siter
Gjest Liza helt Lost Skrevet 7. januar 2013 Skrevet 7. januar 2013 Betyr det at du ønsker det gamle nicket knyttet til den epost-adressen du nå er logget inn med? Ja takk:-) 0 Siter
Gjest Webmaster, Utv. Skrevet 7. januar 2013 Skrevet 7. januar 2013 Ja takk:-) Nå skal du kunne bruke gamlenicket på denne adressen. 0 Siter
Liza i London Skrevet 7. januar 2013 Skrevet 7. januar 2013 Nå skal du kunne bruke gamlenicket på denne adressen. Tusen takk :-) Det kjennes mye bedre! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.