Gjest fri flyt Skrevet 7. januar 2013 Skrevet 7. januar 2013 Har vært hos spesialist. Har enten en alvorlig sykdom eller så er "funnene" en bivirkining av en medisin jeg tar. ( Medisinen kan gi den bivirkningen.. Har bestemt meg for ikke å google sykdommen. Skal til ny kontroll om noen uker.. Er dette en hensiktsmessig atferd synes du? "Vet" jeg vil bli ennå mer urolig og redd om jeg leser om sykdommen.. Tenker da jeg vil satse på det beste at det er pga medisinen som jeg nå seponerer og satser på at prøvene er fin om noen uker.. Er jeg "feig"? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. januar 2013 Skrevet 7. januar 2013 Ja, hensiktsmessig :-) 0 Siter
PieLill Skrevet 7. januar 2013 Skrevet 7. januar 2013 ''Vet" jeg vil bli ennå mer urolig og redd om jeg leser om sykdommen.. '' Etter som du ikke vil oppnå stort annet enn å bli mer urolig og redd ved å lese mer om sykdommen, er det absolutt mest hensiktsmessig å la det være, ja. God bedring. mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.