Gjest bluecossi Skrevet 9. januar 2013 Skrevet 9. januar 2013 hei hei. jeg sliter med sår arm, dvs mange små og store runde sår oppover armen da dette komm etter kontakt med hydraulikk olje. har prøvd mange typer salver men funker ikke.. noen ganger kann alle såra ha trukket seg nesten helt tilbake bare 2 eller 3 små prikker. menn kommer ganske fort igjenn og dekker store deler av under armen. som sakt noen ganger er det nesten ikke sår i det heletatt og noen ganger er underarmen grusom. dette har pågått siden august 2012. kann nevne at jeg og tenker og ha dårlig sirkulasjon da armer og ben sovner hele tiden av den minste ting, sitter jeg fremmlent i sofa sovner begge bena. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. januar 2013 Skrevet 9. januar 2013 Har du vært hos legen med dette?! Hvis ikke må du jo gjøre det og få sjekket om det evt. er noe annet enn sår etter denne oljen og evt. få henvisning til hudlege. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.