leahli Skrevet 10. januar 2013 Skrevet 10. januar 2013 i dag var jeg hos psykolog. fikk utskrevet Seroquel. antipsykotisk. de mente jeg skulle bruke det om kvelden for å sove bedre pluss litt antideprissiv virkning. hvorfor fikk jeg egentlig disse for å sove på, og hva med min leiden mutasjon.jeg har enkel leiden,dvsi lettere for å få blodpropp.dette glemte jeg å fortelle de, å jeg har akkurat flyttet hit, så dette visste jo ikke legen.. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. januar 2013 Skrevet 10. januar 2013 Jeg klarer ikke å finne noe om at leidenmutasjon gir motforestillinger mot å bruke dette preparatet. 0 Siter
leahli Skrevet 11. januar 2013 Forfatter Skrevet 11. januar 2013 Jeg klarer ikke å finne noe om at leidenmutasjon gir motforestillinger mot å bruke dette preparatet. Kan jeg ta de før på kvelden eller må de tas rett før sengetid? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. januar 2013 Skrevet 11. januar 2013 Kan jeg ta de før på kvelden eller må de tas rett før sengetid? Når det måtte passe deg :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.