Gjest night bird Skrevet 12. januar 2013 Skrevet 12. januar 2013 Kjenner til lignende tifeller fra da jeg gikk på barne- og ungdomsskolen. Jeg mener det ikke er normalt og lukter av gammel gris. 0 Siter
Gjest En skitten gris Skrevet 12. januar 2013 Skrevet 12. januar 2013 Kjenner til lignende tifeller fra da jeg gikk på barne- og ungdomsskolen. Jeg mener det ikke er normalt og lukter av gammel gris. Ja, det er nok ikke en skitten gris, men en gammel en... 0 Siter
Gjest night bird Skrevet 12. januar 2013 Skrevet 12. januar 2013 Ja, det er nok ikke en skitten gris, men en gammel en... Eller begge deler? :-) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 13. januar 2013 Skrevet 13. januar 2013 Dette er ikke vanlig og det er i tillegg ulovlig. For 30-40 år siden var det imidlertid mye som var vanligere enn det er i dag, og grenseoverskridelser mellom voksne og barn som du beskriver er et godt eksempel på slike tilfeller. PS. Jeg håper du ikke lurer på om dette er vanlig og greit - sånn egentlig for det er det selvfølgelig ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.