florista Skrevet 14. januar 2013 Skrevet 14. januar 2013 Hei. Får jeg beholde sertifikatet når jeg tar 2 tabletter imovane og 1 stesolid før jeg legger meg? Dette er foreslått av lege hvor jeg er innlagt. Jeg tør nemlig ikke ta slike medisiner som "hjelper" over lang tid. Da får jeg panikk og blir redd. Jeg har lenge tatt 1 imovane, men det virker ikke lenger og nå er det kritisk til at jeg trenger søvn. Mvh 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Du får kjøreforbud så lenge du bruker dette. Når du er nede på kjøremessig akseptable doser, kan du kjøre igjen. 0 Siter
florista Skrevet 15. januar 2013 Forfatter Skrevet 15. januar 2013 Du får kjøreforbud så lenge du bruker dette. Når du er nede på kjøremessig akseptable doser, kan du kjøre igjen. Hva er kjøremessig doser? De har ikke sagt noe om at jeg ikke kan kjøre med denne dosen. Og har bil selv her. Kan jeg ta 1 imovane og 1 stesolid? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Hva er kjøremessig doser? De har ikke sagt noe om at jeg ikke kan kjøre med denne dosen. Og har bil selv her. Kan jeg ta 1 imovane og 1 stesolid? Her må jeg be deg skrive milligram og ikke bare antall tabletter. Hvorfor spør du ikke legen som skriver ut denne medisinen om dette når du tydeligvis er innlagt? 0 Siter
florista Skrevet 15. januar 2013 Forfatter Skrevet 15. januar 2013 Her må jeg be deg skrive milligram og ikke bare antall tabletter. Hvorfor spør du ikke legen som skriver ut denne medisinen om dette når du tydeligvis er innlagt? Jeg vet ikke dosene. (Mener imovanen er 7,5mg per tablett) Jeg skal prøve å ta mot til meg og spørre legen. Jeg er avhengig av bilen min, (ikke akkurat nå som jeg er innlagt), så jeg må finne en løsning. Takk for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.