Gjest bølger Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Tror jeg skal klare meg med 3,75 mg imovane. Hvor mye er da maxdosen jeg kan ta av sobril i døgnet og fremdeles kunne kjøre bil? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Sobril 15 mg døgndose. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Sobril 15 mg døgndose. Ikke mer enn det. Da har jeg ikke noe annet valg enn å holde meg innenfor det. Takk for svar. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Sobril 15 mg døgndose. Hvis jeg klarer å kutte helt ut imovanen, kan jeg da ta mer sobril? 0 Siter
Gjest saga blott Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Hvis jeg klarer å kutte helt ut imovanen, kan jeg da ta mer sobril? Det er ikke bra for deg å ta så mye sobril, finnes det ikke noe alternativ? 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Det er ikke bra for deg å ta så mye sobril, finnes det ikke noe alternativ? Jeg vet ikke om noe annet alternativ. Kan jo håpe på at økningen av wellbutrin snart vil hjelpe, men jeg har ikke store troen på det. 0 Siter
Gjest kan hende Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Mennesker som ruser seg på piller og/eller alkohol og kjører bil er noen egoistiske svin.. Sier ikke at du ikke er innenfor grensa, men tenk etter! 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Mennesker som ruser seg på piller og/eller alkohol og kjører bil er noen egoistiske svin.. Sier ikke at du ikke er innenfor grensa, men tenk etter! Det er jo derfor jeg spør her hvor mye jeg kan ta. Har behov for å ta mer enn det NHD skriver, men på grunn av at jeg er avhengig av bil for å komme på jobb, så må jeg bare klare meg med det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.