Gå til innhold

Erfaring meg parkering ved Telenor arena?


Gjest fram og tilbake

Anbefalte innlegg

Gjest fram og tilbake

Kommer fra Sørlandet og skal på konsert på Telenor arena. Skal kjøre tur-retur samme dag, og vil derfor gjerne parkere "nær" telenor arena. Noen med erfaringer og tips angående dette?

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fram og tilbake

Veldig greit - svæææære parkeringsområder rett ved arenaen - og lett å komme til :)

Høres betryggende ut. Skal på konsert med utsolgt telenor arena.. Hvor lenge før bør man være for å sikre seg parkering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fram og tilbake

Jeg var der på reiselivsmessa i helga og da var det ikke en eneste plass ledig enda vi kom ganske tidlig.

Hørtes slitsomt ut.. Har forstått det slik at det er flere parkeringstilbud "nær" arenaen. Var alle opptatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes slitsomt ut.. Har forstått det slik at det er flere parkeringstilbud "nær" arenaen. Var alle opptatt?

Alt vi så i nærheten var opptatt og vaktene som sto der sa at det var fullt. Om det er andre plasser lenger unna vet jeg faktisk ikke, det var altfor glatt for oss å parkere langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fram og tilbake

Alt vi så i nærheten var opptatt og vaktene som sto der sa at det var fullt. Om det er andre plasser lenger unna vet jeg faktisk ikke, det var altfor glatt for oss å parkere langt unna.

Slik vil jeg jo helst ikke oppleve når jeg skal på konsert.. Kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på konsert der en gang og da ble det opplyst før konserten at det var vrient med parkering og at man burde ta buss inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...