Gjest Skrevet 16. januar 2013 Skrevet 16. januar 2013 Du har skrevet at det er viktig at bipolare har en stabil døgnrytme. Jeg jobber nesten bare kveldsvakter, og jeg bruker mye av min fritid til å hvile for å klare jobben. Jeg sovner og står opp til ulike tider og søvnkvaliteten varierer. Før jeg begynte med disse kveldsvaktene sto jeg opp og la meg til samme tid. Jeg har opplevd en økende tretthet den siste tiden, og lurer på om det skyldes BP2. Er det uheldig å jobbe kveld, eller må jeg legge meg og stå opp til.samme tid - noe som fører til at jeg sliter når jeg er på jobb? Takknemlig for svar. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. januar 2013 Skrevet 16. januar 2013 Forskningen sier mye om dette på gruppenivå. Akkurat for deg kan jeg ikke svare. Dette må du diskutere med fastlegen din. 0 Siter
Gjest Skrevet 16. januar 2013 Skrevet 16. januar 2013 Forskningen sier mye om dette på gruppenivå. Akkurat for deg kan jeg ikke svare. Dette må du diskutere med fastlegen din. Hva sier forskningen om dette på gruppenivå da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.