Gjest monjanse Skrevet 16. januar 2013 Skrevet 16. januar 2013 Jeg føler jeg ikke hører hjemme i Nfu når verken jeg eller noen i familien har utviklingshemming. Bør jeg melde meg ut? Jeg er ikke interessert i utviklingshemmedes rettigheter heller, men jeg er ikke imot dem. Jeg ble medlem da jeg var 13, fordi da hadde jeg diagnosen lett utviklingshemming, så tok jeg en test i 2007, og den viste at jeg var langt fra utviklingshemmet, og hadde over-iq på enkelte ting. Bør jeg da melde meg ut å spare de pengene? Mamma og stefar sier derimot at Nfu ikke bare er for utviklingshemmede, men etter det jeg har lest om Nfu er det for utviklingshemmede bare. 0 Siter
Gjest Bipolar 3 Skrevet 16. januar 2013 Skrevet 16. januar 2013 Hvis du ikke bruker medlemsskapet eller har bruk for det, hvorfor i all verden skal du være medlem og betale medlemsavgigt? ;-) Høres ut som du ikke "hører hjemme" der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.