Olav Femte Skrevet 17. januar 2013 Skrevet 17. januar 2013 Jeg har mange ganger hatt dårlig samvitthet - når jeg har drukket alkohol og driti meg ut...og jeg beklager det. Men livet må gå videre... 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 17. januar 2013 Skrevet 17. januar 2013 Ja,livet går alltid videre,men det går an å lære av sine feil og endre adferd. Det skal jeg gjøre ihvertfall. Du skriver forresten mye bra når du ikke er for ruset ;-) 0 Siter
Olav Femte Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Skrevet 17. januar 2013 Hvorfor har jeg gjort det? I 2000 hadde jeg så mye GAD/panikkangst - at jeg fikk utskrevet Xanor. Av Psykraiter. Brukte for mye og har kommet inn i en ordna forma med dosett en gang i uka med Xanor Depot som jeg for på døra . 3mg + 3mg. Det fungerer fint... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Skrevet 17. januar 2013 Ja,livet går alltid videre,men det går an å lære av sine feil og endre adferd. Det skal jeg gjøre ihvertfall. Du skriver forresten mye bra når du ikke er for ruset ;-) Takk for det "poncho" :-) 0 Siter
Gjest saga blott Skrevet 17. januar 2013 Skrevet 17. januar 2013 ''Men livet må gå videre..'' Helt sant :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.