Kisses Skrevet 19. januar 2013 Skrevet 19. januar 2013 Hei! Jeg sliter veldig med konsentrasjonen for tiden. Dette går bl.a. utover jobb. Jeg har i noen måneder nå vært på jobb, men klarer bare å jobbe kanskje 3 av 7,5 timer. Resten av tiden bruker jeg på å lese nyheter, stikke ut å spise litt, eller rett og slett bare går hjem. Jeg klarer rett og slett ikke å sette i gang med tidkrevende oppgaver. Jeg klarer bare å ta telefonen når det ringer, svare på korte mailer. Men lite av de viktige langvarige tingene, som det forventes at jeg skal gjøre. Jeg har også noen prosjekter i hjemmet, men heller ikke her klarer jeg å få det til. Jeg starter kanskje i 1 minutt, men så faller jeg av, blir sliten, og må bare stoppe. Men det er verst med tanke på jobben. Burde kanskje ikke ha en 100% jobb når det er sånn, men hvordan skal jeg ellers klare meg. Er dette verdt å bruke tid på i behandlingen? Har psykose-diagnose og emosjonelt ustab. pf. Men ikke så mange symptomer pga medisinering. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. januar 2013 Skrevet 20. januar 2013 Ja, dette er et tema som bør prioriteres i behandlingen. 0 Siter
Kisses Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Skrevet 23. januar 2013 Ja, dette er et tema som bør prioriteres i behandlingen. Takk for svaret! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.