Gjest flaggermus Skrevet 21. januar 2013 Skrevet 21. januar 2013 I natt kommer jeg til å ligge våken. Har brukt Imovane, større dose enn anbefalt over flere uker.. Har ikke klart å trappe ned.. Nå er det helt tomt. "Festen er over.." Synes synd på meg selv, men at jeg selv er skyld i dette.. 0 Siter
Gondor Skrevet 21. januar 2013 Skrevet 21. januar 2013 Har du ikke en god bok du kan lese mens du allikevel ligger der lys våken? Du kan kanskje prøve deg på noen avslappningsøvelser, slik at du i hvert fall ikke blir liggende å spenne deg. Ta en dusj og skift sengetøy slik at det blir ekstra deilig å legge seg. Prøv å tenke på den siste vellykkede ferien du har hatt og kos deg med de tankene. God natt! 0 Siter
rose23 Skrevet 21. januar 2013 Skrevet 21. januar 2013 Da er det bare en ting å gjøre: Party all nigh`t girl! Or boy...;-) 0 Siter
Gjest saga blott Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 Lå du våken hele natten? Det er bale å ikke få sove, en blir så uopplagt og nervne blir frynsete. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.