Gjest poncho Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 Tror jeg har influensa, eller noe sånt. Jeg får noen feberanfall og rare ting. Ser skygger og figurer på veggene, mannen min hører ikke hjemme i dette rommet, jeg er liksom i en annen, uvirkelig verden når det setter igang. Det minner litt om sykdommen jeg hadde i jula. Kan man få psykosesymptomer ved høy feber? Blir skremt jeg av alt dette. 0 Siter
Gjest saga blott Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 ''Kan man få psykosesymptomer ved høy feber?'' Ja. Ta febernedsettendes. 0 Siter
Høstløv Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 Det kalles vel egentlig feberfantasier. God bedring! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 Feberfantasier. Få ned feberen med paracet. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 Feberfantasier. Få ned feberen med paracet. Jeg tar jo febernedsettende også, men får likevel disse anfallene. Det blir sikkert bedre i morgen. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 Det kalles vel egentlig feberfantasier. God bedring! Takk for det :-) 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 ''Kan man få psykosesymptomer ved høy feber?'' Ja. Ta febernedsettendes. Ser det blir kallt feberfantasier. Veldig likt som jeg var i jula da. Kanskje har jeg lettere for at psykiske symptomer bryter igjennom enda, at jeg ikke tåler så mye kanskje. Har jo ikke brukt å bli sånn ved feber tidligere. 0 Siter
Gjest saga blott Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 Ser det blir kallt feberfantasier. Veldig likt som jeg var i jula da. Kanskje har jeg lettere for at psykiske symptomer bryter igjennom enda, at jeg ikke tåler så mye kanskje. Har jo ikke brukt å bli sånn ved feber tidligere. Fantasiene blir enda sterkere når du sliter som du gjør. God bedring 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 Ser flere kaller det feberfantasier, og det er jo det det er kjent som også. Men det er jo en form for psykose? Hallusinasjoner? Slikt kan man også få av ekstrem søvnmangel ol. Og det betyr vel at slike ting forekommer oftere enn mange "liker" å tro. Mao at psykoser er helt normalt ;-) 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 23. januar 2013 Skrevet 23. januar 2013 Ser flere kaller det feberfantasier, og det er jo det det er kjent som også. Men det er jo en form for psykose? Hallusinasjoner? Slikt kan man også få av ekstrem søvnmangel ol. Og det betyr vel at slike ting forekommer oftere enn mange "liker" å tro. Mao at psykoser er helt normalt ;-) ''Mao at psykoser er helt normalt ;-)'' Takk, nå ble jeg beroliget :-). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.