mariaflyfly Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 Det sier vennindene mine også. Hva slags eksempel er det du er for dine sønner? Skal de lære seg at det bare er å kreve av en kvinne og så gjør hun det? Min mellomste sønn sa en gang til meg: Jeg skulle ønske du fant en du kunne dele følelsene dine med, mamma. Alle rundt meg sier det samme. Kanskje på tide å lytte? ''Kanskje på tide å lytte?'' Du vet det selv, og du sier det selv. Da blir det enda mer patetisk og trist at du fortsetter å gjøre dårlige valg. 0 Siter
Gondor Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Skrevet 22. januar 2013 ''Men bruker han meg virkelig? Han sier at han elsker meg'' Dette har heller ingen betydning. Du sier her inne at du ikke elsker han og at du ikke vil være hans lydige hjelper lenger, og da må du slutte med det. Hvorfor har du dette tilbakefallet med grubleri igjen tror du? Fordi jeg har vært hos ham i dag. Han er meget sjarmerende og overbeviser meg om sine standpunter hver gang. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 Moren hans sa en gang til meg: jeg skjønner deg godt hvis du vil ut av dette her. Min svigerfar sa en gang at han skulle ønske jeg traff en annen som virkelig kunne elske meg. Allikevel VET jeg at de lener seg på meg og håper at jeg skal ta vare på sønnen deres etter at de er døde. Da er mitt liv totalt ødelagt. ''Allikevel VET jeg at de lener seg på meg og håper at jeg skal ta vare på sønnen deres etter at de er døde. Da er mitt liv totalt ødelagt.'' De får bare håpe i vei. Det binder ikke deg på noen måte. Når du vet at han vil ødelegge livet ditt, er det vel bare å komme seg unna så fort som mulig? Han er en EX. 0 Siter
Gondor Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Skrevet 22. januar 2013 Tusen takk til dere som har fulgt meg i kveld! Det betyr faktisk enormt mye. Jeg får vridd hodet mitt i riktig retning. Igjen, takk. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 Fordi jeg har vært hos ham i dag. Han er meget sjarmerende og overbeviser meg om sine standpunter hver gang. Og får det deg til å tenke at det er lurt og riktig å fortsette å dra til han? Så får årene bare gå på dette viset? Jeg skjønner at jeg er brutal med spørsmålene mine i denne tråden, men du har sagt at du ønsker at det sies fra når det trengs. 0 Siter
Gondor Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Skrevet 22. januar 2013 Og får det deg til å tenke at det er lurt og riktig å fortsette å dra til han? Så får årene bare gå på dette viset? Jeg skjønner at jeg er brutal med spørsmålene mine i denne tråden, men du har sagt at du ønsker at det sies fra når det trengs. Når du sier det på den måten, får jeg helt panikk. Skal jeg gå inn i femtiårene med dette på slep? Men det går jo ikke!!! Herregud. Jeg fratar meg selv muligheten til å virkelig leve. Takk for innlegg! Bring it on. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 Når du sier det på den måten, får jeg helt panikk. Skal jeg gå inn i femtiårene med dette på slep? Men det går jo ikke!!! Herregud. Jeg fratar meg selv muligheten til å virkelig leve. Takk for innlegg! Bring it on. Ikke sant. Velg deg en ny framtid, du har mange fine år igjen. La dette bli en historie i fortiden. Men - DU må gjøre det valget, og DU må si at nok er nok. Snakk med han én gang til, men da kun for å si at du ikke kommer til å hjelpe han mer. Ikke engang hjelp han med å tenke på hvem det skal være - du har sagt og gjort nok. Gjør også dét tydelig for han. Gjør dette i morgen. 0 Siter
Gondor Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Skrevet 22. januar 2013 Ikke sant. Velg deg en ny framtid, du har mange fine år igjen. La dette bli en historie i fortiden. Men - DU må gjøre det valget, og DU må si at nok er nok. Snakk med han én gang til, men da kun for å si at du ikke kommer til å hjelpe han mer. Ikke engang hjelp han med å tenke på hvem det skal være - du har sagt og gjort nok. Gjør også dét tydelig for han. Gjør dette i morgen. Oj. Det du foreslår er knallhardt. Men det må kanskje til, hvis jeg ikke vil fortsette i denne tralten? 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 Oj. Det du foreslår er knallhardt. Men det må kanskje til, hvis jeg ikke vil fortsette i denne tralten? Det er eneste måte. Ellers går jo dagene og årene med "bare en gang til" eller "bare dette", og det vil du jo ikke? Når skal du til psykologen neste gang? 0 Siter
Gondor Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Skrevet 22. januar 2013 Det er eneste måte. Ellers går jo dagene og årene med "bare en gang til" eller "bare dette", og det vil du jo ikke? Når skal du til psykologen neste gang? I morgen. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 I morgen. Applaus for klok beslutning for DEG! Sov deg tøff og sterk i natt - klem 0 Siter
Gondor Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Skrevet 22. januar 2013 Applaus for klok beslutning for DEG! Sov deg tøff og sterk i natt - klem Takk! Inderlig god natt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.