Bella Dotte Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 tittelen: The 8th European Congress on Violence in Clinical Psychiatry Eller hva, NHD, banker du pasientene dine?? 0 Siter
XbellaX Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 Mulig jeg er for trøtt men jeg skjønner ikke helt hva du mener. Konferansen, kortfattet, er tverrfaglig og fokuserer på redusering og behandling av vold og problematisk adferd, studere behandlingen til voldelige psykiatriske pasienter, pasienter med adferdsproblemer og personer med intellektuell funksjonshemming. 0 Siter
XbellaX Skrevet 23. januar 2013 Skrevet 23. januar 2013 Hang on, er det et komma du etterlyser? Du må aldri skrive slikt som dette uten å legge ved "svaret", jeg får ikke sove av slikt B-) 0 Siter
EnolaGay Skrevet 23. januar 2013 Skrevet 23. januar 2013 Hehehehehe jeg så det for meg jeg og. :0) 0 Siter
Mirabell Skrevet 23. januar 2013 Skrevet 23. januar 2013 Mulig jeg er for trøtt men jeg skjønner ikke helt hva du mener. Konferansen, kortfattet, er tverrfaglig og fokuserer på redusering og behandling av vold og problematisk adferd, studere behandlingen til voldelige psykiatriske pasienter, pasienter med adferdsproblemer og personer med intellektuell funksjonshemming. ''The 8th European Congress on Violence in Clinical Psychiatry'' Tittelen kan lett misforstås som en kongress om "bruk av vold i klinisk psykiatri" og ikke "behandling av voldelige pasienter" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.