Gå til innhold

Hvofor svarer du ikke meg istedenfor å stenge meg ute??

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Jeg begynner her: Hva i innerste hæstkukrævva er det som feiler deg? Tror du at du er Gud eller noe sånt? Er det mulig å få vite når den andre webbisen kommer på jobb igjen?

Det hadde vært en fordel om du aknskje av og til svarte på mine henvendelser istedenfor å bare slette dem og stenge meg ute.

Hilsen Lion

Fortsetter under...

Annonse

Nei ikke den! Det nederste, med den oppskriftsgreia! Da jeg skifta den var det nok for sent!

Ok, men har _du_ en god forklaring på hvorfor ordet konjakk i en overskrift er verre enn ordet vin?

*grubler*

Og hva med alle de gangene jeg har skrevet at jeg har skålt i konjakk - eller du har skrevet om romdrinkene dine? Har _du_ blitt utestengt noen gang? Ikke jeg, i alle fall.

Gjest (Anonymous)

Igjen - det går an å henvende seg på en ålreit måte, noe du ikke gjør her. Du har fått en mail om saken.

Dette sto i mailen:

Som du sikkert har skjønt er du igjen utestengt. Vi har full rett til å slette alle innlegg som ikke er ønskelige på tjenesten og utestenge de brukerne som ikke oppfører seg i hht. regelverket. Flere brukere har forlatt tjenesten pga. din oppførsel og det kan vi ikke tillate. Holder du deg til regelverket er du velkommen som bruker, gjør du det ikke blir vi nødt til å utestenge deg igjen.

Med hilsen

webmaster

DoktorOnline

Kan du konkret peke på hva du har å utsette på min oppførsel? Jeg selv mener bestemt at jeg har oppført meg svært eksemplarisk i det siste. Det var et konkret innlegg her inne om cognac som fikk det til å renne over for deg. Hva faen var galt med det innlegget??

Vi er et titalls mennesker som sitter helt målløse her.

Ser frem til et svar fra deg - hvis du ikke er så altfor opptatt med å beskytte Sør. Han har visst helt ubegrenset med rom her på dol. Dette er helt patetisk. Du kan ikke skjule deg bak reglene på dol - det er ikke reglene det er noe feil med, det er dine fuckings vurderingsevne.

Absolutt ALT jeg har skrevet i kveld er slettet. Du synes ikke du skylder meg en forklaring? Mailen gir ingen forklaring, du får peke på eksakte eksempel.

Hilsen Lion

Ok, men har _du_ en god forklaring på hvorfor ordet konjakk i en overskrift er verre enn ordet vin?

*grubler*

Og hva med alle de gangene jeg har skrevet at jeg har skålt i konjakk - eller du har skrevet om romdrinkene dine? Har _du_ blitt utestengt noen gang? Ikke jeg, i alle fall.

Nei jeg har ikke blitt utestengt, jeg har "prata" både om billigrom (som egentlig er for dyr for meg) og pappskvip av en billigvin og skikkelig vin, ja til og med Glenfiddish.......

Så det var nok den store overskrifta som provoserte en eller annen som klagde til dagens Webmaster.......kan jeg tenke meg!

*bakoversveis*

Skjønner godt at du blir slettet og utestengt jeg... Uansett hvor uskyldige innleggene dine måtte være, ser det ut til at du på et generelt grunnlag er uønsket på DOL.

Antakelig har du lagt opp til det selv, etter dette innlegget å dømme...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...