Gå til innhold

Hva ville du gjort?


Gjest

Anbefalte innlegg

Situasjonen er som følger:

Etter at jeg møtte veggen totalt, har jeg jobbet i nå 7 år. Jeg har brukt lang tid på å bygge meg opp, jeg startet på 10 % stilling og har til nå kommet opp i 85 % stilling fast.

Jeg har virkelig stortrivdes, og jobben har gjort MYE bra med meg. Jeg har t.o.m en lederposisjon (trodde aldri _jeg_ skulle bli det - eller komme så langt overhode - jeg har fått mine drømmer oppfylt, jeg trodde aldri de skulle bli virkelig heller).

Jeg kan telle på en hånd de ganger jeg grudde meg til å gå på jobb disse årene - helt til for en mnd eller to siden. Nå måtte jeg hatt flere hender. Før hadde jeg tilogmed en sjef som var vanskelig å forholde seg til - nå er det motsatt.

Jeg jobbet på samme sted i 6 år og ble "headhuntet" til ny jobb for litt over ett år siden. Det har gått bra i denne, og utviklingen har vært enorm. Jeg har likt det veldig godt.

Men de siste to mnd har jeg grudd meg bare mer og mer til å gå på jobb, jeg har blitt bare mer og mer mer negativ til selv små filleting som jeg irriterer meg over, det har bygget seg opp på kort tid, og stemningen blir bare mer og mer utrivelig blandt ansatte.

Det hjelper ikke at sjefen er langtidssykemeldt. Vi får ikke tatt opp ting med hn pga dette og at vi ikke vil bry hn.

Pga nedskjæringer er det også mye stress på jobb. Vi må rett og slett jobbe for to. Jeg har tidligere elsket de mest hektiske dagene, og har selv bedt om å få jobbe på disse - men nå har jeg gitt beskjed om at de må finne en annen fordi helsa mi protesterer. Det også gjør noe med meg; jeg føler meg "svak". Det er et nederlag.

jeg vurderer sterkt å søke ny jobb fordi det har gått så raskt nedover. Jeg vet ikke hvordan jeg skal løse denne situasjonen, kanskje dere har noen kloke innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...