Gå til innhold

Brun utflod etter sex - Hva kan det være?


Gjest Lurer litt på dette

Anbefalte innlegg

Gjest Lurer litt på dette

Jeg ble ferdig med menstruasjon for en uke siden. Lørdag hadde jeg sex. I dag har jeg brun utflod.

Nøyaktig for en måned siden skjedde det samme. Samme syklus og brun utflod/gamle blodrester starter noen få dager etter sex. Det varte frem til neste menstruasjon men avtok gradvis.

Jeg har ikke opplevd dette tidligere, har ny sexpartner og nevner i tilfelle det kan ha noe med saken å gjøre at utstyret er usedvanlig stort. Det gjør noen ganger vondt og noen kraftige støt bakfra kan gjøre svært vondt.

Kan det være dette som er årsaken til at jeg begynner å blø gammelt blod/brun utflod noen dager etter sex?( Litt rart at blødningen ikke startet med det samme). Er det mer sannsynlig at han har smittet meg med en kjønnsykdom?

Kan det også være kreft?

Graviditet er utelukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det trenger jo ikke være noe galt, sikkert ingenting å bry seg om. For sikkerhets skyld: Ta en tur til legen og fortell hvordan du har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellomblødning kan være tegn på celledeling (som ikke er det samme som kreft), det kan være klamydia, men det kan bare være at mannen er raust utstyrt også (selv om jeg som deg tenker at du ville blødd med en gang da). Ta en tur til legen sånn at du får visshet og bare kan nyte mannen uten å lure på om noe er galt du;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har jeg også det, og jeg vil gjerne vite hva det kan være. Klamydiatest var negativ.

Håper vi ikke holder på med samme mann :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har jeg også det, og jeg vil gjerne vite hva det kan være. Klamydiatest var negativ.

Håper vi ikke holder på med samme mann :/

Da holder jeg også på med samme mann, har hatt det sånn mange ganger jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da holder jeg også på med samme mann, har hatt det sånn mange ganger jeg også.

Det var tre bjeller som ringte her, derfor skrev jeg det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderen

Har du kraftige magesmerter av og til?

Beskrivelsen din får meg til å tenke på endometriose. De kraftige støtene fra ham kan ha fått "sjokoladesyster" (syster med gammelt blod) til å sprekke.

Uansett må du be ham om å være mer forsiktig, å bli bunnet kan være veldig smertefullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurer litt på dette

Sånn har jeg også det, og jeg vil gjerne vite hva det kan være. Klamydiatest var negativ.

Håper vi ikke holder på med samme mann :/

''Håper vi ikke holder på med samme mann :/''

Vi får være litt rause med hverandre og dele på gledene ( og ulempene)

I kveld er det min tur ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luftslott

Om du lurer, så spør legen din. De kan ta en titt.

Kontaktblødning kan være et tegn på celleforandringer, men trenger ikke være det. Noen har lettblødende livmormunn rett og slett, og at han bunner så det gjør vondt gjør nok sitt.

Bruk andre stillinger som ikke gjør så vondt, f.eks. deg på topp så du kan styre hvor dypt han går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kan det være prevensjonen

Jeg har hatt det samme problemet i ca. 1 år, startet da jeg fikk ny partner og begynte med prevensjon. Først hormonspiral, ble plaget med blødninger, typisk etter sex, gikk over til p-sprøyte, samme problem, deretter P-stav. Men fortsatte med mellomblødninger, som virket å bli utløst av samleie.

Oppsøkte en privatpraktiserende gynekolog, som kunne fortelle meg at dette høyst sannsynlig skyldtes gestagenet i prevenesjonen, som førte til østrogenmangel.

Fikk foreskrevet østrogen stikkpiller - problemet er løst og har ikke hatt hatt blødninger etter dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...