Gå til innhold

Slapp av antibiotika?


Tullemusa

Anbefalte innlegg

Jeg går på pencillin, og tar 1 mg tre ganger daglig. Kjenner meg i normal god form og har ingen bivirkninger.

Jeg går vanligvis en times tur hver dag, men i det siste har det vært så tungt. Nesten som et slit, beina er tunge som bly og idag orket jeg ikke gå så langt som jeg pleier.

Kan dette komme av at jeg bruker antibiotika?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det ikke komme av selve infeksjonen du tar antibiotika mot?

''Kan det ikke komme av selve infeksjonen du tar antibiotika mot?''

Jeg tar det forebyggende etter et inngrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet O'Hara

Hva er grunnen til at du bruker antibiotika da? Er man ikke som oftest syk når man får det? Kan jo være med medvirkende årsak det;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet O'Hara

''Kan det ikke komme av selve infeksjonen du tar antibiotika mot?''

Jeg tar det forebyggende etter et inngrep.

Å, unnskyld - så ikke at du allerede hadde svart på dette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble iallfall slakk etter inntak av pencilling. Etter noen dager føler man seg gjerne frisk av selve betennelse, men jeg ble alltid slakk en stund etter at jeg hadde tatt tabfletten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...