Gå til innhold

Morgenkvalme, eller kvalm hele dagen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Elextra

Noen er kvalme om morgenen, noen om ettermiddagen og kvelden, noen konstant og de heldige slipper unna. :-)

It could be, men har du andre symptomer i tillegg?

''Noen er kvalme om morgenen, noen om ettermiddagen og kvelden, noen konstant og de heldige slipper unna''

Om man er heldig eller ikke beror på flere faktorer - jeg var ikke kvalm, men derimot veldig plaget av dårlig rygg og bekken - sliter fortsatt litt med ettervirkningene - snart 10 år etter siste fødsel. Hva er verst - skal vi sloss om det? :P.

(ok - de mest uheldige har alle plager)

''Noen er kvalme om morgenen, noen om ettermiddagen og kvelden, noen konstant og de heldige slipper unna''

Om man er heldig eller ikke beror på flere faktorer - jeg var ikke kvalm, men derimot veldig plaget av dårlig rygg og bekken - sliter fortsatt litt med ettervirkningene - snart 10 år etter siste fødsel. Hva er verst - skal vi sloss om det? :P.

(ok - de mest uheldige har alle plager)

Jeg mente bare at man er heldig om man slipper kvalme. Hverken mer eller mindre.

Jeg har ikke vært kvalm under graviditeter selv, men venninner har fortalt at de var like kvalme hele døgnet :/.

Det sies jo at en er mer kvalm om en venter jente...

Jeg har tre jenter og var småkvalm med alle tre, men aldri så ille at jeg spydde.. Ene tanta mi var ekstremt kvalm da hun skulle ha sin ene sønn... Hun spydde så og si hver dag i ni mnd.... tror nok det finnes mange unntak til den "regelen" der :P

Jeg har tre jenter og var småkvalm med alle tre, men aldri så ille at jeg spydde.. Ene tanta mi var ekstremt kvalm da hun skulle ha sin ene sønn... Hun spydde så og si hver dag i ni mnd.... tror nok det finnes mange unntak til den "regelen" der :P

Nesten så man vurderer å aldri skaffe seg barn :P Huff.. Hater kvalme... grøss....

Annonse

Nesten så man vurderer å aldri skaffe seg barn :P Huff.. Hater kvalme... grøss....

''Nesten så man vurderer å aldri skaffe seg barn :P Huff.. Hater kvalme... grøss....''

Jeg også, har fobi mot å kaste opp. Hadde samme tanker som deg og lurte veldig på hvordan dette skulle gå.

Men til min store glede hadde jeg ikke den minste antydning til kvalme gjennom hele svangerskapet. Migrenen forsvant også, og humøret var supert og jevnt som aldri før (eller siden) :)

''Nesten så man vurderer å aldri skaffe seg barn :P Huff.. Hater kvalme... grøss....''

Jeg også, har fobi mot å kaste opp. Hadde samme tanker som deg og lurte veldig på hvordan dette skulle gå.

Men til min store glede hadde jeg ikke den minste antydning til kvalme gjennom hele svangerskapet. Migrenen forsvant også, og humøret var supert og jevnt som aldri før (eller siden) :)

Åh, håper jeg får det sånn den gangen jeg skal ha barn :))

Hvordan klarer folk å være kvalme så mange uker? Jeg begynner å grine bare av å gå 1(!) dag.. :P

Dessuten må man også få ut ungen når den har vært i magen i ni mnd :P

Ungene mine liker å se på "Unge mødre" på TV, og uffer og bærer seg over fødslene og vondtene..... Er nok en grunn til at man bør være moden for det før man får barn ;)

Åh, håper jeg får det sånn den gangen jeg skal ha barn :))

Hvordan klarer folk å være kvalme så mange uker? Jeg begynner å grine bare av å gå 1(!) dag.. :P

De har ikke noe valg ;)

Det sagt - en jeg kjenner tok abort tre ganger fordi hun var så kvalm at hun ikke orka mer...... for meg er det uforståelig.... Det er så rart hva man takler når det er snakk om et liv som er så utrolig verdifullt :)

Dessuten må man også få ut ungen når den har vært i magen i ni mnd :P

Ungene mine liker å se på "Unge mødre" på TV, og uffer og bærer seg over fødslene og vondtene..... Er nok en grunn til at man bør være moden for det før man får barn ;)

Ungen må ut uansett så man har ikke noe stort valg :P

Gruer meg mer til en evt kvalme , enn fødsel faktisk....

De har ikke noe valg ;)

Det sagt - en jeg kjenner tok abort tre ganger fordi hun var så kvalm at hun ikke orka mer...... for meg er det uforståelig.... Det er så rart hva man takler når det er snakk om et liv som er så utrolig verdifullt :)

Ja men tenker kanskje litt annerledes når man står oppi det :)

De har ikke noe valg ;)

Man tenker, mente jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...